Falla Verge de Sales -SUECA-
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» FELICITACIONS I CEL·LEBRACIONS!!!!
50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!! - Página 2 EmptyMiér Mar 10, 2010 1:34 pm por josele

» 50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!!
50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!! - Página 2 EmptyMiér Mar 10, 2010 1:29 pm por josele

» Pon un titulo
50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!! - Página 2 EmptyMiér Mar 10, 2010 1:26 pm por josele

» Alcoholicos conocidos
50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!! - Página 2 EmptyMiér Feb 24, 2010 6:21 pm por josele

» TRIVIAL FALLER 2009-2010
50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!! - Página 2 EmptyVie Feb 12, 2010 7:18 pm por josele

» PAREGUTS RAONABLES!!! O NO TANT!!!!!
50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!! - Página 2 EmptyLun Ene 18, 2010 7:07 pm por josele

» Foro Rosa del Mon Faller 2009
50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!! - Página 2 EmptyLun Dic 14, 2009 3:06 pm por josele

» FALLES 2010!!!!
50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!! - Página 2 EmptyMar Oct 20, 2009 5:42 pm por tia Inma

» Agermanats '09
50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!! - Página 2 EmptyLun Sep 14, 2009 5:25 pm por josele

Sondeo

Votacions sobre AGERMANATS

50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!! - Página 2 Vote_lcap50%50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!! - Página 2 Vote_rcap 50% [ 11 ]
50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!! - Página 2 Vote_lcap5%50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!! - Página 2 Vote_rcap 5% [ 1 ]
50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!! - Página 2 Vote_lcap14%50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!! - Página 2 Vote_rcap 14% [ 3 ]
50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!! - Página 2 Vote_lcap0%50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!! - Página 2 Vote_rcap 0% [ 0 ]
50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!! - Página 2 Vote_lcap9%50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!! - Página 2 Vote_rcap 9% [ 2 ]
50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!! - Página 2 Vote_lcap0%50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!! - Página 2 Vote_rcap 0% [ 0 ]
50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!! - Página 2 Vote_lcap23%50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!! - Página 2 Vote_rcap 23% [ 5 ]

Votos Totales : 22

Buscar
 
 

Resultados por:
 


Rechercher Búsqueda avanzada


50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!!

+14
maretes
Ferri
Maite
berni
josele
Esther
HECTOR
voro83
MARIETA
CrisCampi
Natalia
amparo
Rakeletes
CENTO
18 participantes

Página 2 de 15. Precedente  1, 2, 3 ... 8 ... 15  Siguiente

Ir abajo

50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!! - Página 2 Empty Re: 50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!!

Mensaje por HECTOR Miér Abr 01, 2009 9:57 am

Doncs com diu Cento, el que cal fer es proposar que el divendres 17 es faça una reunió conjunta i que se vote "si o no" a la comisió mixta!!! i respecte a l`el·lecció de l`encarregat de dur-ho endavant es pot postposar per a un altre divendres, que per estar 1 o 2 setmanes mes sense president/-a no passa res!!!! que no s`acaba el mon!!! i el vot ha de ser secret (papeletes) per a que no intenten molts modificar l`intenció del vot!!! que hi ha molt de moro per ahi solt!!!
HECTOR
HECTOR

Cantidad de envíos : 1009
Localización : a la vora del riu mare!!!
Fecha de inscripción : 01/04/2008

Volver arriba Ir abajo

50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!! - Página 2 Empty Re: 50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!!

Mensaje por HECTOR Miér Abr 01, 2009 9:59 am

voro83 escribió:HECOR PRESIDENT YA QUE EL DIVENDRES EN EL TEMA DEL CONYAC FERES CALLAR LA BOCA A MES DE UN FANTASMA

a mi deixam tranquil, ue jo estic molt be sense càrrec!!! i tampoc el vull!!!! jo a ajudar a la falla sempre que puga i amb molta il·lusió, però res mes!!!!

aixó si, tu Secretari!!!!jajajajaja
HECTOR
HECTOR

Cantidad de envíos : 1009
Localización : a la vora del riu mare!!!
Fecha de inscripción : 01/04/2008

Volver arriba Ir abajo

50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!! - Página 2 Empty Re: 50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!!

Mensaje por josele Miér Abr 01, 2009 11:41 am

Ye Hector, jo que pensava en tu per a la meua junta si ixia president, m´has fallat tio Sad
Al Voro de secretari noooooooooooo, al voro li donarem un carrec de.....encarregat de la neteja dels waters, jajaja.
josele
josele

Cantidad de envíos : 827
Edad : 40
Localización : sueca
Fecha de inscripción : 11/04/2008

Volver arriba Ir abajo

50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!! - Página 2 Empty Re: 50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!!

Mensaje por berni Miér Abr 01, 2009 12:23 pm

despres de la reunió del 27, se m'han llevat les ganes de falla, quan me tornen opinaré, de moment aniré mirant opinions.

josele president.
berni
berni

Cantidad de envíos : 8
Fecha de inscripción : 25/03/2009

Volver arriba Ir abajo

50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!! - Página 2 Empty Re: 50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!!

Mensaje por voro83 Miér Abr 01, 2009 1:05 pm

YES WE CAN¡¡¡¡ JOSELELE PRESIDENT , i hector abaderado per q hi hauria q canviar els criteris respecte a la eleccio de abanderado una cosa algu sap aon se fa la proxima reunio, per q en ca imma mos han tirat , jiji

voro83

Cantidad de envíos : 99
Fecha de inscripción : 20/03/2008

Volver arriba Ir abajo

50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!! - Página 2 Empty Re: 50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!!

Mensaje por Maite Miér Abr 01, 2009 1:39 pm

jo pense igual q hector, (per una volta et done la rao, pero q no se t'en puje al cap, jaajaja) deuriem primer votar lo de la comisio conjunta i una volta aclarit, entre tots (homes i dones) votar al nou president. Pense q aixo seria el millot, per a q no vinga ningun listo de la comisio dels homens i despres façen una reunio pel seu compter i tornen a votar i ho envien tot a rodar. Q mos coneguem!!!! i hi ha molt de listo per ahi!!!!!50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!! - Página 2 Hu0z0l
Maite
Maite

Cantidad de envíos : 698
Edad : 46
Fecha de inscripción : 14/07/2008

Volver arriba Ir abajo

50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!! - Página 2 Empty Re: 50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!!

Mensaje por Ferri Miér Abr 01, 2009 1:54 pm

Josele president, tens el meu vot
Ferri
Ferri

Cantidad de envíos : 126
Fecha de inscripción : 09/04/2008

Volver arriba Ir abajo

50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!! - Página 2 Empty Re: 50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!!

Mensaje por Maite Miér Abr 01, 2009 2:00 pm

Josele president, el meu vot tb el tens. OEOEOEOEOE!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Maite
Maite

Cantidad de envíos : 698
Edad : 46
Fecha de inscripción : 14/07/2008

Volver arriba Ir abajo

50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!! - Página 2 Empty Re: 50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!!

Mensaje por HECTOR Miér Abr 01, 2009 2:09 pm

Si ix Josele seria la primera presidenta julandrona d`una falla (al menys reconeguda!!!) perque estic segur que en tantes julandrones que no han eixit de l`armari alguna ja ha sigut preseident d`alguna falla, perque falles hi han un muntó i julandrones també!!!!
HECTOR
HECTOR

Cantidad de envíos : 1009
Localización : a la vora del riu mare!!!
Fecha de inscripción : 01/04/2008

Volver arriba Ir abajo

50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!! - Página 2 Empty Re: 50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!!

Mensaje por Natalia Miér Abr 01, 2009 2:59 pm

o presidenta....jolsele president...aaaaa
jo tb et votaria xeee!!!
Natalia
Natalia

Cantidad de envíos : 189
Edad : 41
Localización : Sueca, Valencia
Fecha de inscripción : 20/03/2008

http://fallavergedesales.blogspot.com

Volver arriba Ir abajo

50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!! - Página 2 Empty Re: 50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!!

Mensaje por josele Miér Abr 01, 2009 7:03 pm

Ye pareu el carro!!! que per a que jo ixca president primer tindran que fer comisio mixta, xq sino com te que ixir elegit un GAY com a President?? jajajaa

PD : Gracies a tots per el vostre vot (sereu cabrons), vos estic molt agrait per la confiança que mostreu per a que (segons diuen alguns) porte el timó de la falla, jejejeje.
josele
josele

Cantidad de envíos : 827
Edad : 40
Localización : sueca
Fecha de inscripción : 11/04/2008

Volver arriba Ir abajo

50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!! - Página 2 Empty Re: 50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!!

Mensaje por voro83 Miér Abr 01, 2009 7:18 pm

mare meua ....... la gent sen va del cap....

voro83

Cantidad de envíos : 99
Fecha de inscripción : 20/03/2008

Volver arriba Ir abajo

50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!! - Página 2 Empty Re: 50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!!

Mensaje por CENTO Miér Abr 01, 2009 8:27 pm

feu propostes més serioses, sempre ens passa el mateix, molta implicació de boca i despres, eiii el que digau! eiii el que vulgau!!!.

Dijous a les 21:30h en el casal, tots els que vulgau, prepararem les dos reunions, la dels homes i la de les dones.
Hi ha cap problema Amparo? podem anar al casal, no?
CENTO
CENTO

Cantidad de envíos : 606
Edad : 47
Localización : Sueca
Fecha de inscripción : 22/03/2008

http://elracodelcento.blogspot.com

Volver arriba Ir abajo

50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!! - Página 2 Empty Re: 50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!!

Mensaje por josele Jue Abr 02, 2009 12:41 am

Ye jo no puc anar a les 9.30 perque estic entrenant, a les 10 i pico encara estareu al casal, no? xq imagine que es farà llarguet que hi ha que parlar de moltes coses.
Vaaaaaaa feu-ho llarguet!! aixina jo puc anar i enterarme un poc de lo que aneu a parlar, i jo tinc coses en ment per a proposar.
josele
josele

Cantidad de envíos : 827
Edad : 40
Localización : sueca
Fecha de inscripción : 11/04/2008

Volver arriba Ir abajo

50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!! - Página 2 Empty Re: 50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!!

Mensaje por Esther Jue Abr 02, 2009 1:20 am

Lo de la reunió del casal el dijous va endavant? Digueu-ho segur, a vore si vaig jo soletes, com si no estaguera ve. Saber-ho també per si ho tinc que escampar a més gent.
Esther
Esther

Cantidad de envíos : 389
Edad : 42
Fecha de inscripción : 04/04/2008

Volver arriba Ir abajo

50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!! - Página 2 Empty Re: 50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!!

Mensaje por Esther Jue Abr 02, 2009 1:23 am

Ah, per cert, m'ha aplegat als meus oits que alguns homes majors feren el dimarts una reunió extraordinaria tractant el tema de la comissió mixta. Altre tema va ser què molts d'ells entren a aquest foro i lligen tot el que diguem. Crec que es queixaren de que els joves fem reunions clandestines. Què vos pareix? I son ells els primers que les fan. A vorem este divendres. Ho tindran tot més estudiaet que estudiaet.
Esther
Esther

Cantidad de envíos : 389
Edad : 42
Fecha de inscripción : 04/04/2008

Volver arriba Ir abajo

50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!! - Página 2 Empty Re: 50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!!

Mensaje por Esther Jue Abr 02, 2009 1:24 am

També sé que la majoria estava a favor de la comissió mixta. El que no sé és qui va anar a eixa reunió, però m'ho ha dit una persona que ho sap de primera mà.
Esther
Esther

Cantidad de envíos : 389
Edad : 42
Fecha de inscripción : 04/04/2008

Volver arriba Ir abajo

50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!! - Página 2 Empty Re: 50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!!

Mensaje por Maite Jue Abr 02, 2009 9:47 am

Dijous a les 9.30, pero a les 10 no es la reunió de la junta??????? no la fan en el casal???????
Amparo confirmamos lo de la reunió. Si la feu jo i Voro anem. Duguem sopar de sobaquillo????????
Maite
Maite

Cantidad de envíos : 698
Edad : 46
Fecha de inscripción : 14/07/2008

Volver arriba Ir abajo

50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!! - Página 2 Empty Re: 50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!!

Mensaje por HECTOR Jue Abr 02, 2009 1:06 pm

Esther escribió:Ah, per cert, m'ha aplegat als meus oits que alguns homes majors feren el dimarts una reunió extraordinaria tractant el tema de la comissió mixta. Altre tema va ser què molts d'ells entren a aquest foro i lligen tot el que diguem. Crec que es queixaren de que els joves fem reunions clandestines. Què vos pareix? I son ells els primers que les fan. A vorem este divendres. Ho tindran tot més estudiaet que estudiaet.

doncs si entren que parlen!!! que aci no ens mengem a ningú!!! com a molt li diguem julandrona, perrera o alguna que altra cosa mes però sempre amb gracia i salero!!! que per aaixó som suecans!!!!jajajajajaja
HECTOR
HECTOR

Cantidad de envíos : 1009
Localización : a la vora del riu mare!!!
Fecha de inscripción : 01/04/2008

Volver arriba Ir abajo

50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!! - Página 2 Empty Re: 50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!!

Mensaje por Maite Jue Abr 02, 2009 1:30 pm

Ole, Ole i Ole Hectorin 50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!! - Página 2 5nq7tu

Per cert comissio mixta vol dir aço?????? 50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!! - Página 2 2d8fbl5 jajajajaja!!!!!
Maite
Maite

Cantidad de envíos : 698
Edad : 46
Fecha de inscripción : 14/07/2008

Volver arriba Ir abajo

50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!! - Página 2 Empty Re: 50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!!

Mensaje por Natalia Jue Abr 02, 2009 2:18 pm

jo vaig esta nit al cau a les 21.45, antes no puc, sopar de sobaquillo i a vore que fem....jeje
Natalia
Natalia

Cantidad de envíos : 189
Edad : 41
Localización : Sueca, Valencia
Fecha de inscripción : 20/03/2008

http://fallavergedesales.blogspot.com

Volver arriba Ir abajo

50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!! - Página 2 Empty Re: 50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!!

Mensaje por HECTOR Jue Abr 02, 2009 2:41 pm

anem a ser un poquet serios!!!
per a que voleu quedar esta nit? si a les reunions separades de demà tan sols cal proposar una votació a favor o en contra de la unificació de les comisions de la falla (masculina i femenina, la gay encara no està reconeguda com a ta, eh Josele!!) i una volta feta la votació si es afirmativa, proposar una data per a fer la votació del president/-a de la comisió, i ja està!!! les altres coses (i en son moltes!!) ja eixiran, no vos preocupeu, que tot arriva, però no vullgam fer-ho tot en un muntó, perque al final no es farà res!!!
HECTOR
HECTOR

Cantidad de envíos : 1009
Localización : a la vora del riu mare!!!
Fecha de inscripción : 01/04/2008

Volver arriba Ir abajo

50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!! - Página 2 Empty Re: 50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!!

Mensaje por MARIETA Jue Abr 02, 2009 2:48 pm

Suspect Suspect PERO AMI MAN TOCAT DIGUEN-ME KE UI HIA REUNIO? AON EN EL CASAL? PERO KI VA? I PER A KE ES? Suspect Suspect Suspect Suspect Suspect
MARIETA
MARIETA

Cantidad de envíos : 514
Edad : 44
Localización : sueke
Fecha de inscripción : 25/03/2008

Volver arriba Ir abajo

50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!! - Página 2 Empty Re: 50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!!

Mensaje por HECTOR Jue Abr 02, 2009 2:48 pm

Esther escribió:Ah, per cert, m'ha aplegat als meus oits que alguns homes majors feren el dimarts una reunió extraordinaria tractant el tema de la comissió mixta. Altre tema va ser què molts d'ells entren a aquest foro i lligen tot el que diguem. Crec que es queixaren de que els joves fem reunions clandestines. Què vos pareix? I son ells els primers que les fan. A vorem este divendres. Ho tindran tot més estudiaet que estudiaet.

açó ho tindries que haber ficat en el foro rosa!!! que es una cotilleo, m`han dit, he escoltat, fiable,...jajajajaja
HECTOR
HECTOR

Cantidad de envíos : 1009
Localización : a la vora del riu mare!!!
Fecha de inscripción : 01/04/2008

Volver arriba Ir abajo

50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!! - Página 2 Empty Re: 50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!!

Mensaje por amparo Jue Abr 02, 2009 5:14 pm

no anem a fer res al muntó, a mi m'han preguntat si es podia fer esta nit reunio en el casal, li he preguntat al sr. president i ma dit que si, estan tots convidats, imagine que el tema principal será preparar les reunions de demá, si hi ha que apoyar a algu per els incidents de la setmana pasada, i altres temes que ixiran de segur.
jo demane a la gent respete per a tots els que parlem, que sigam civilizats, i que si parlem de un en un mos entendrem tots i es podran sentir les opinions de tots.
amparo
amparo

Cantidad de envíos : 233
Fecha de inscripción : 01/04/2008

Volver arriba Ir abajo

50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!! - Página 2 Empty Re: 50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!!

Mensaje por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Página 2 de 15. Precedente  1, 2, 3 ... 8 ... 15  Siguiente

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.