Falla Verge de Sales -SUECA-
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» FELICITACIONS I CEL·LEBRACIONS!!!!
Anem a llavar draps bruts EmptyMiér Mar 10, 2010 1:34 pm por josele

» 50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!!
Anem a llavar draps bruts EmptyMiér Mar 10, 2010 1:29 pm por josele

» Pon un titulo
Anem a llavar draps bruts EmptyMiér Mar 10, 2010 1:26 pm por josele

» Alcoholicos conocidos
Anem a llavar draps bruts EmptyMiér Feb 24, 2010 6:21 pm por josele

» TRIVIAL FALLER 2009-2010
Anem a llavar draps bruts EmptyVie Feb 12, 2010 7:18 pm por josele

» PAREGUTS RAONABLES!!! O NO TANT!!!!!
Anem a llavar draps bruts EmptyLun Ene 18, 2010 7:07 pm por josele

» Foro Rosa del Mon Faller 2009
Anem a llavar draps bruts EmptyLun Dic 14, 2009 3:06 pm por josele

» FALLES 2010!!!!
Anem a llavar draps bruts EmptyMar Oct 20, 2009 5:42 pm por tia Inma

» Agermanats '09
Anem a llavar draps bruts EmptyLun Sep 14, 2009 5:25 pm por josele

Sondeo

Votacions sobre AGERMANATS

Anem a llavar draps bruts Vote_lcap50%Anem a llavar draps bruts Vote_rcap 50% [ 11 ]
Anem a llavar draps bruts Vote_lcap5%Anem a llavar draps bruts Vote_rcap 5% [ 1 ]
Anem a llavar draps bruts Vote_lcap14%Anem a llavar draps bruts Vote_rcap 14% [ 3 ]
Anem a llavar draps bruts Vote_lcap0%Anem a llavar draps bruts Vote_rcap 0% [ 0 ]
Anem a llavar draps bruts Vote_lcap9%Anem a llavar draps bruts Vote_rcap 9% [ 2 ]
Anem a llavar draps bruts Vote_lcap0%Anem a llavar draps bruts Vote_rcap 0% [ 0 ]
Anem a llavar draps bruts Vote_lcap23%Anem a llavar draps bruts Vote_rcap 23% [ 5 ]

Votos Totales : 22

Buscar
 
 

Resultados por:
 


Rechercher Búsqueda avanzada


Anem a llavar draps bruts

+7
amparo
CrisCampi
CENTO
Oscaret
Natalia
Rakeletes
Arturo
11 participantes

Página 1 de 2. 1, 2  Siguiente

Ir abajo

Anem a llavar draps bruts Empty Anem a llavar draps bruts

Mensaje por Arturo Vie Mar 28, 2008 3:47 pm

Jo voldria replicar varies coses, que s'estan escrivint per ahi, i a partir d'ahi podem seguir llavant draps bruts aci.

Primer que res dir-li a Cento, que el dia 20 es desmontava l'adosat es va dir moltisim per microfon i el que no ho sabia es perque no volia. Em pareix prou fort que la persona més jove tenia 32 anys, i els "güelos" encara ens estiguen ensenyant que la falla no és només la bufa i el pasar-nos ho bé. Que un jubilat es tirara tot el matí netejant la merda que tots hem fet en el sequer per cuinar, i parle de tots, perque el que cuina ja fa prou, i els demes no hem mirat aixó. Estagueren desde les 8:30 fins a les 7 de la vespra, aixina que qualsevol haguera pogut dormir i acudir cap a les once per ajudar a acabar de desmontar.

Per Natalia, segons la meua opinió, la comissió serà mixta, o seran sempre les reunions conjuntes, quan les dones vullguen. No es decisió dels homens. Però per la majoria de les dones és més comodo seguir aixina, i mentres no canvieu això seguirem com estem. No es questió de jovens o majors, perque jo he sentit a moltes xiques jovens, que perque pagar més, si a elles és dona igual, que decidisquen altres i no els toquen la quota. Primer canvieu la mentalitat de les dones.

A Voro, tu dius, reunint-nos els joves per canviar aixo, però si la reuniò és els divendres, i normalment Alfredo és el més jove que té 35 tacos. Es que hi ha que fer complots per canviar coses? Q passa ací? Jo creia que ací hi havia una democracia i per aixó se fan les reunions. Potser jo siga d'altra falla i m'he colat ací. El més normal és parlar i proposar coses, discutir-les i fer el que se crega millor per tots.

I a partir dels comentaris que aneu fent ja escriure més, que tinc que currar.

Arturo

Cantidad de envíos : 57
Fecha de inscripción : 26/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Anem a llavar draps bruts Empty Re: Anem a llavar draps bruts

Mensaje por Rakeletes Vie Mar 28, 2008 4:41 pm

Pues si, tens tota la raao.Pense que a les reunions hauria d'anar molta més gent jove,per podeer anar fent coses.les dones ja han començat a notar-ho,estem alli pegant la vara a qui faça falta i al final consseguim cosses.En cares llargues i discutint i raonant en uns i altres pero conseguim cosses,poc a poc anirem fent que això es fer falla.
En quant als homes,opine que podrien anar a les reunions, enterarse del que passa i deixa de passar i despres que opinen. Boicotejant no s'arriva a ningún lloc.No val la pena fer mala sang.

En quant a la comissió mixta, clar que m'agradaría , però també m'agradarien moltes cosses més i poc a poc anem furgant en la idea fins que ho conseguim.Sense tindre que amargar les falles a ningú.
La falla sóm tots i si fem boicot ens estem boicotejant nosaltres mateixos i a més a més al que està al cap, que intenta fer-ho el millor posssible li amargues l'experiència de ser president i açò es una democracia,que al fí i al cap es el que has botat en reunió i si no has botat ;pues com en les eleccions a queixar-te a casa.
Es una responsabilitat el ddrte al bot i això que no vull repetirme.A l'any que bé se va a la reunió i se bota i arreglat.O se presenteu per si ho feu millor,no se.

Bé un beset a tots.

Rakeletes

Cantidad de envíos : 377
Edad : 42
Localización : sueca
Fecha de inscripción : 20/03/2008

http://fallavergedesales.blogspot.com

Volver arriba Ir abajo

Anem a llavar draps bruts Empty Re: Anem a llavar draps bruts

Mensaje por Natalia Vie Mar 28, 2008 5:24 pm

Ja se que hi han moltes dones que no volen mals de cap i prefereixen estar aixi, pero perque s'ha de tocar la quota per ser una comissio conjunta?no entenc aixo?
jo sols hem referia a perque a la nostra falla una dona no pot tindre carrec o poder votar l'eleccio de qui es presenta a la presidencia siga home o dona.
la reunio de les dones feta al cau atraua gent jove, de fet som prou les representants joves que hi anem i que busquem donar-li vida a la falla.
com be diu Rakel boicotejant no arrivem a cap lloc, es tirar-nos pedres a nosaltres mateixa.
intentarem canviar l'opinio de les dones i arrivar al punt de que una dona puga estar en la junta al igual que ho esta un home.
pero per a fer-ho s'han d'aclarir molts punts, aço es com fer campanya politica!!
tens rao que a l'hora de currar son pocs els joves que hi van, pero també es cert que hi ha molta iniciativa per part d'altres i per motius que tots sabem que hi han en qualsevol falla a la llarga prefereixen deixar-los de costat.
Arturo, si els homes esteu dispostos a acceptar a una dona en la junta, no dubteu que a la reunio femenina es plantejara el tema.
hui hi ha, no???jo estic convalecient i per lo tant no anire, ja que el meu queixal no hem dona tregua...pero "volvere"
1besot a tots/es
Natalia
Natalia

Cantidad de envíos : 189
Edad : 41
Localización : Sueca, Valencia
Fecha de inscripción : 20/03/2008

http://fallavergedesales.blogspot.com

Volver arriba Ir abajo

Anem a llavar draps bruts Empty Re: Anem a llavar draps bruts

Mensaje por Oscaret Vie Mar 28, 2008 6:18 pm

Pero a tot açò, les donen no entren en junta perque no paguen el mateix quels homes o per quin motiu¿?
Oscaret
Oscaret
Admin

Cantidad de envíos : 30
Edad : 40
Localización : Sueca
Fecha de inscripción : 27/01/2008

http://www.fallavergedesales.com

Volver arriba Ir abajo

Anem a llavar draps bruts Empty Re: Anem a llavar draps bruts

Mensaje por Natalia Vie Mar 28, 2008 6:34 pm

aixo he preguntat jo també!que no he entens el de les quotes que ha dit Arturo, perque no se si per entrar en junta o ser comissio conjunta tenim que pagar el mateix.. confused
Natalia
Natalia

Cantidad de envíos : 189
Edad : 41
Localización : Sueca, Valencia
Fecha de inscripción : 20/03/2008

http://fallavergedesales.blogspot.com

Volver arriba Ir abajo

Anem a llavar draps bruts Empty Re: Anem a llavar draps bruts

Mensaje por CENTO Vie Mar 28, 2008 9:48 pm

Arturo se que me tens una estima molt especial, el que jo explicava al post de millores del Web és que per error havien ficat abril en lloc de març i ho deixava caure de manera irònica i sense anim de fotre a ningú, ja se que ho vas dir un fum de vegades per el micro i jo sabia que el dia 20 de març es desmuntava l'adossat i també se que no vaig anar. pren-te-ho en calma que no es per a tant, què ja m'agradaria a mi que tots els drap bruts foren com el que m'has tret.
CENTO
CENTO

Cantidad de envíos : 606
Edad : 47
Localización : Sueca
Fecha de inscripción : 22/03/2008

http://elracodelcento.blogspot.com

Volver arriba Ir abajo

Anem a llavar draps bruts Empty Re: Anem a llavar draps bruts

Mensaje por Arturo Sáb Mar 29, 2008 2:44 pm

Potser no m'explica't bé. La meua opinió es que no hi ha "comissió mixta" perque la majoria de les dones no volen. El primer impediment és que per ser "comissió mixta" al igual que tots en els mateixos drets, també les mateixes obligacions, aço implica unificar quotes, baixar les dels homens i pujar les de les dones. Aquest es el primer impediment, perque la majoria de les dones no estan conformes. Estic parlant sempre desde la meua opinió, que es el que crec i no vol dir que siga la realitat.
Aixina es que crec que si, els diners son el primer motiu per el qual no hi ha "comissió mixta". Poderoso Don Dinero.
Després per supost vindrien altres problemes, de asimilació per part de alguna gent, però aixó és una cosa que en la evolució de la societat ja està i acabarà imposant-se també en la falla, quan? No ho sé.
Està clar que les obligacions son per a tots els fallers iguals, i al igual que hui treballen 4 en una "comissió mixta" seguirien treballant quatre.
També Alfredo té un poquet de raó quan diu, "qui vullga honra que se la guanye", es a dir, volem volem volem, pero no donem, no fem, no ajudem, no recoltcem ni fem res per millorar.
S'avisà en el blog l'any passat sempre que anavem a fer feina al casal, i la unica dona que jo personalment vaig vore arromangarse les manegues va ser a Raquel, un 10 per ella, que no vol dir que no hi hagen hagut altres que hagen fet altres coses, perque hi ha gent que fa molt i no es veu.
Bé, resumint, sí que crec que el tema d'igualar les quotes siga un problema per fer "comissió mixta"

Arturo

Cantidad de envíos : 57
Fecha de inscripción : 26/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Anem a llavar draps bruts Empty Re: Anem a llavar draps bruts

Mensaje por CrisCampi Mar Abr 01, 2008 4:09 pm

Jo estic d'acord en el que diu Arturo, hi han moltes dones que fent el que fan i estar com estan es el que volen, i ho dic també referint-me als diners, no volen pagar més i punt. Però Arturo crec que no m'anganye quan dic que ALGUNS homes no volen la comissió mixta, no volen que una dona clave mà on ells hui en dia fan el que volen, per el que siga, i no es una crítica és una opinió, no ho critique per que els homes han dut la falla en davant molts anys i sincerament a mi mai m'ha fet falta de res, uns anys a pogut ser millor i uns anys pijor però sempre hem cremat la falla el dia 19 i això es per que els homes han tirat la falla en davant. Però la societat de hui en dia diu molt, i les dones volem la igualtat en la feina i volem cobrar el mateix que un home, per tant en una falla tant dones com homes deuriem pagar el mateix.

Això es tot tot......
CrisCampi
CrisCampi

Cantidad de envíos : 190
Edad : 37
Localización : Sueca
Fecha de inscripción : 22/03/2008

http://criscampisplace.blogspot.com/

Volver arriba Ir abajo

Anem a llavar draps bruts Empty Re: Anem a llavar draps bruts

Mensaje por amparo Vie Abr 11, 2008 1:24 pm

jo porte 24 anys demanant el mateix o siga que es faça el presupost de la falla i que es dividixca entre caps de fallers, sense mirar el sexe, i crec que no ixiria tan gravos per a ningu, perque es tindrien que igualar totes les quotes, les de les dones, les de 14 anys i les de 18 anys de homens, i jo crec que no ixiria tan car, tambe dir que la falla no va asoles perque els homens la estigen portant, perque hi han dones que tambe aporten el seu granet de arena i jo crec que tots som necesaris per a portar la falla endavant, homens, dones, jovens, majors i xiquets/es
amparo
amparo

Cantidad de envíos : 233
Fecha de inscripción : 01/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Anem a llavar draps bruts Empty Re: Anem a llavar draps bruts

Mensaje por Esther Vie Abr 11, 2008 8:01 pm

Jo estic, en part, d'acord amb Amparo. Estic d'acord amb tot menys en lo de pagar tots per igual. Hem de tindre amb compte que les dones (algunes), els dies de Falles, s'han de pagar la perruqueria perque no tenen ningú (no és el meu cas, parle per altres) que els fassa el monyo, i això són, com a mínim, uns 30 euros, què multiplicat per 4 són 120 euros extres, només amb el monyo. Després hem de dur el traje a la tintoreria, i també són diners. Que no és el mateix el gasto d'una dona que el d'un home. Jo, el que faria, en tot cas, seria pujar la cota de les dones i baixar la dels homes, sense tindre que igualar-les. S'ha de mirar tot. I també crec que, parlant del tema dels drets i les obligacions, precisament la majoria de gent que demanem drets som els que fem feina i col·laborem. Hi ha gent que no, com en tots els llocs. I una altra cosa voldria dir. No em pareix bé que es diguen noms. Ni per a bé, ni per a mal. Ho dic per lo que ha dit Arturo, que hi ha molta més gent que fa feina i no es veu (o si). Bé, ja m'he enrrotllat prou.

Molts besukiiiiiiiiiisssss!!! Wink
Esther
Esther

Cantidad de envíos : 389
Edad : 42
Fecha de inscripción : 04/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Anem a llavar draps bruts Empty Re: Anem a llavar draps bruts

Mensaje por Natalia Lun Abr 14, 2008 9:25 pm

Esther meneja raó, el fet de ser una comissio conjunta o mixta com vullga-ho dir-li, no vol dir que tingam que igualar quotes, podem baixar unes o pujar d'altres, pero Esther te rao una dona te moltissim de gasto, el tratge, els monyos, tintoreries, tot....pero el ser fallera es asumir tot aço.
es poden barallar totes les posibilitats, pero per aconseguir aço s'ha de parlar tant en la reunió de les dones i com en la dels homes.
Cris també diu algo sobre el tema de que hi han dones que no volen, pero homes que tampoc també..en fi, com es diu"las cosas de palacio van despacio"

ens vegem el divendres!!!!
Natalia
Natalia

Cantidad de envíos : 189
Edad : 41
Localización : Sueca, Valencia
Fecha de inscripción : 20/03/2008

http://fallavergedesales.blogspot.com

Volver arriba Ir abajo

Anem a llavar draps bruts Empty Re: Anem a llavar draps bruts

Mensaje por amparo Sáb Mayo 03, 2008 5:43 pm

enviat x majo(filla d la presi):

esteu tots molt flipats
amparo
amparo

Cantidad de envíos : 233
Fecha de inscripción : 01/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Anem a llavar draps bruts Empty Re: Anem a llavar draps bruts

Mensaje por CrisCampi Miér Mayo 07, 2008 4:08 pm

i tu la primera!!!! a vore si ja no podem ni donar la nostra opinio......
si no t'has conforme informan's de la teua opinió i no acabes en una frase xorra!!!!!

Wink
CrisCampi
CrisCampi

Cantidad de envíos : 190
Edad : 37
Localización : Sueca
Fecha de inscripción : 22/03/2008

http://criscampisplace.blogspot.com/

Volver arriba Ir abajo

Anem a llavar draps bruts Empty Re: Anem a llavar draps bruts

Mensaje por amparo Jue Mayo 08, 2008 11:42 am

no li façes cas que tenia el dia tonto, lo bonico es que continueu donant les vostres opinions i que estiga la falla sempre activa.
amparo
amparo

Cantidad de envíos : 233
Fecha de inscripción : 01/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Anem a llavar draps bruts Empty Re: Anem a llavar draps bruts

Mensaje por Rakeletes Jue Mayo 08, 2008 1:42 pm

Jo,l'únic que vull dir es que per a ser comisio mixta,el que em de fer es ser iguals en tot i ahi entre encuotes, obligacion i dets.
Les fallers es tenen que fer el monyo, si però això es de tota la vida.Jo un ny vaig proposar el dur la malla per a un dia o dos com a molt i el gasto del monyo es reduiria i la gent va dir que no.I ahi també entra que si el ia de la visita perds agulles o pendientes o el que siga.Semprees podra evitar en la malla i en açò no vull dir que mos la fiquem fins per anar a..... ,no, jo soc la primera que respecte el protocol i hi ha que respectar-lo entots els llocs.
Parlant de la comissió mixta(me'n vaig per les rames),tenim que tindre clar que el que volem es una igualtat i això comporta ,tots els drets i obligacions al igual que els pagos. Very Happy

Rakeletes

Cantidad de envíos : 377
Edad : 42
Localización : sueca
Fecha de inscripción : 20/03/2008

http://fallavergedesales.blogspot.com

Volver arriba Ir abajo

Anem a llavar draps bruts Empty Re: Anem a llavar draps bruts

Mensaje por CENTO Jue Mayo 08, 2008 10:49 pm

jo no més vull remarcar que la còfia (malla) sols és per a vestits del S.XVIII.
Per als altres no val.
CENTO
CENTO

Cantidad de envíos : 606
Edad : 47
Localización : Sueca
Fecha de inscripción : 22/03/2008

http://elracodelcento.blogspot.com

Volver arriba Ir abajo

Anem a llavar draps bruts Empty Re: Anem a llavar draps bruts

Mensaje por HECTOR Mar Jun 10, 2008 12:38 pm

CENTO escribió:jo no més vull remarcar que la còfia (malla) sols és per a vestits del S.XVIII.
Per als altres no val.
Però si tu no dus malla!!! tu el que portes es un llançol que li has furtat a t`ha mare per al traje de saragüell!!!!
jajajajajajaja
HECTOR
HECTOR

Cantidad de envíos : 1009
Localización : a la vora del riu mare!!!
Fecha de inscripción : 01/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Anem a llavar draps bruts Empty Re: Anem a llavar draps bruts

Mensaje por MARIETA Mar Jun 10, 2008 2:34 pm

cento jo el puc asegurar que si es votara per poder dur malla, em tindria absolutament igual de kin sigle fora el traje, mel posaria inclus en FLUSO jejeje pero segur que algu, em diria algo..... Ay mare kuantes coses tenim ke sentir.

Hector eres un poco Cabronzetetete....... jejejejejej
MARIETA
MARIETA

Cantidad de envíos : 514
Edad : 44
Localización : sueke
Fecha de inscripción : 25/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Anem a llavar draps bruts Empty Re: Anem a llavar draps bruts

Mensaje por Natalia Mar Jun 10, 2008 10:27 pm

pues estic d'acord amb Cento, les coses i les indumentaries ben fetes, si voleu malla jo votare que si, pero amb el tratje del S. XVIII, amb d'altres no.
Natalia
Natalia

Cantidad de envíos : 189
Edad : 41
Localización : Sueca, Valencia
Fecha de inscripción : 20/03/2008

http://fallavergedesales.blogspot.com

Volver arriba Ir abajo

Anem a llavar draps bruts Empty Re: Anem a llavar draps bruts

Mensaje por MARIETA Miér Jun 11, 2008 10:49 am

Esteu diguent que la que no tinga tratje del segle 18, sente ke fer? un per a poder ahorrarse la peluqueria y poder anar mes comoda.

Ay mare menos mal que son opinions, perque amos!!!!!
MARIETA
MARIETA

Cantidad de envíos : 514
Edad : 44
Localización : sueke
Fecha de inscripción : 25/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Anem a llavar draps bruts Empty Re: Anem a llavar draps bruts

Mensaje por HECTOR Jue Jun 12, 2008 1:17 pm

I per què no un de huertana? així ja teniu l`armari complet!jajajajaja
com que no teniu roba, una mes no importarà!!!!!
si aneu a fer-ho aviseu que em monte una tende de indumentaria valencia i a forrar-me!!!oeeeeeeeeeeeeeoeeeeeeeeeeeeeeeeeee cheers
HECTOR
HECTOR

Cantidad de envíos : 1009
Localización : a la vora del riu mare!!!
Fecha de inscripción : 01/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Anem a llavar draps bruts Empty Re: Anem a llavar draps bruts

Mensaje por Rakeletes Vie Jun 13, 2008 6:49 pm

Jo el que pense es que el dia de la visita de cortesia val tot,hasta deportives pa el mal depeus ara que si les forrarem de tela fallera, cantarien menos.jajajaja Very Happy

Rakeletes

Cantidad de envíos : 377
Edad : 42
Localización : sueca
Fecha de inscripción : 20/03/2008

http://fallavergedesales.blogspot.com

Volver arriba Ir abajo

Anem a llavar draps bruts Empty Re: Anem a llavar draps bruts

Mensaje por Natalia Vie Jun 13, 2008 7:08 pm

si en les espardenyes de minyona es va de luxe!!!em nege a sucumbir a les deportives..per a presumir ja saps nana a sufrir...
Natalia
Natalia

Cantidad de envíos : 189
Edad : 41
Localización : Sueca, Valencia
Fecha de inscripción : 20/03/2008

http://fallavergedesales.blogspot.com

Volver arriba Ir abajo

Anem a llavar draps bruts Empty Re: Anem a llavar draps bruts

Mensaje por Rakeletes Sáb Jul 19, 2008 1:11 pm

si per mi no es¡
Tu saps que jo sempre vaig en taco inclus eixe dia.perque les minyones no m'agraden.pero si que hi ha gent que va en esportives i jo crec que si es pot anar en esportives, tambe se pot en malla.

Rakeletes

Cantidad de envíos : 377
Edad : 42
Localización : sueca
Fecha de inscripción : 20/03/2008

http://fallavergedesales.blogspot.com

Volver arriba Ir abajo

Anem a llavar draps bruts Empty Re: Anem a llavar draps bruts

Mensaje por MARIETA Mar Jul 22, 2008 10:56 am

jo crec ke el dia de la visita de cortesia, no e intentat presumir mai, sino pasarmeu de lujo!!! y anar ven comoda. Jo no em posare mai deportives perque no magrada pero NOooo em negue a ke ki vullga se les pose!!!! Jo em decline per les MIñones. Ixe dia cuant mes comoda MMEJOOOOOORRRRR!!!! Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
MARIETA
MARIETA

Cantidad de envíos : 514
Edad : 44
Localización : sueke
Fecha de inscripción : 25/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Anem a llavar draps bruts Empty Re: Anem a llavar draps bruts

Mensaje por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Página 1 de 2. 1, 2  Siguiente

Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.