Falla Verge de Sales -SUECA-
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» FELICITACIONS I CEL·LEBRACIONS!!!!
LA FESTA JOVE EmptyMiér Mar 10, 2010 1:34 pm por josele

» 50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!!
LA FESTA JOVE EmptyMiér Mar 10, 2010 1:29 pm por josele

» Pon un titulo
LA FESTA JOVE EmptyMiér Mar 10, 2010 1:26 pm por josele

» Alcoholicos conocidos
LA FESTA JOVE EmptyMiér Feb 24, 2010 6:21 pm por josele

» TRIVIAL FALLER 2009-2010
LA FESTA JOVE EmptyVie Feb 12, 2010 7:18 pm por josele

» PAREGUTS RAONABLES!!! O NO TANT!!!!!
LA FESTA JOVE EmptyLun Ene 18, 2010 7:07 pm por josele

» Foro Rosa del Mon Faller 2009
LA FESTA JOVE EmptyLun Dic 14, 2009 3:06 pm por josele

» FALLES 2010!!!!
LA FESTA JOVE EmptyMar Oct 20, 2009 5:42 pm por tia Inma

» Agermanats '09
LA FESTA JOVE EmptyLun Sep 14, 2009 5:25 pm por josele

Sondeo

Votacions sobre AGERMANATS

LA FESTA JOVE Vote_lcap50%LA FESTA JOVE Vote_rcap 50% [ 11 ]
LA FESTA JOVE Vote_lcap5%LA FESTA JOVE Vote_rcap 5% [ 1 ]
LA FESTA JOVE Vote_lcap14%LA FESTA JOVE Vote_rcap 14% [ 3 ]
LA FESTA JOVE Vote_lcap0%LA FESTA JOVE Vote_rcap 0% [ 0 ]
LA FESTA JOVE Vote_lcap9%LA FESTA JOVE Vote_rcap 9% [ 2 ]
LA FESTA JOVE Vote_lcap0%LA FESTA JOVE Vote_rcap 0% [ 0 ]
LA FESTA JOVE Vote_lcap23%LA FESTA JOVE Vote_rcap 23% [ 5 ]

Votos Totales : 22

Buscar
 
 

Resultados por:
 


Rechercher Búsqueda avanzada


LA FESTA JOVE

+10
CrisCampi
MARIETA
Esther
pakito
Rakeletes
Ferri
CENTO
Arturo
Oscaret
HECTOR
14 participantes

Página 1 de 4. 1, 2, 3, 4  Siguiente

Ir abajo

LA FESTA JOVE Empty LA FESTA JOVE

Mensaje por HECTOR Jue Abr 03, 2008 12:37 pm

la llarg del temps la festa jove ha anat decaiguent fins arribar a ser una nit més al nostre casal, es per aixó que ara que encara tenim temps, que millor que començar a fer propostes del que podria ser la festa jove de les falles 2009!!!!
pot-ser alguns no ho recordaran, però crec que la primera va ser la més expectacular de totes i encara que supose que no seria possible fer una igual (el del llacet va ser increible!!) al menys intentar fer alguna cosa semblant!!
així que falleres i fallers aneu fent propostes ue pot-ser alguna siga escoltada

de moment la meua primera proposta es que no vinga Baldoví!!!
la resta ja les anire proposant poquet a poquet!!! afro
HECTOR
HECTOR

Cantidad de envíos : 1009
Localización : a la vora del riu mare!!!
Fecha de inscripción : 01/04/2008

Volver arriba Ir abajo

LA FESTA JOVE Empty Re: LA FESTA JOVE

Mensaje por Oscaret Jue Abr 03, 2008 6:42 pm

La veritat es que tens moooolta raó Hector, es un día més de casal amb discomòbil. Antes encara es reduïa el preu de l´alcohol, i podia dir-se NIT JOVE però ara no te trellat. Sobre lo de Baldoví, també pense el mateix, ja que es una nit que podem disfrutar els joves, pos donar un poc més de canya affraid amb la música i menys pasodobles i trenets Mad , que tots els anys sentim les mateixes cansons!! lol!

Besets.

Oscar.
Oscaret
Oscaret
Admin

Cantidad de envíos : 30
Edad : 40
Localización : Sueca
Fecha de inscripción : 27/01/2008

http://www.fallavergedesales.com

Volver arriba Ir abajo

LA FESTA JOVE Empty Re: LA FESTA JOVE

Mensaje por Arturo Jue Abr 03, 2008 7:48 pm

La festa jove s'ha quedat en un dia més de casal perque no hi hagut voluntat per part de ningú de fer-la endavant.
El dia de la festa jove, tant enguany com l'any passat estava Arturet. Baldoví esta el dia dels disfrasos, perque hi ha que contentar a tots, i hi ha gent que el prefereixen.
Respecte al tema de reduïr el preu de l'alcohol, es feia perque entonces no hi havia reducsió el els tickets, peró hui per al cap i a la fi paguem 1,7 € per cubata, sense entrar en qui no en paga ni la mitat.
La primera vegada es va fer al carrer del portal de Sales, amb gogos i el carrer ple encara que feia fred. Aquell any, i el següent, es van fer cartells i hi ha gent que s'ho curra prou, pero d'aixo fa 15 anys.
De totes formes, jo personalment, i per supost la junta estem oberts a totes les sugerencies per dinamitzar aquesta festa i fer-la més divertida i agradable, al igual que qualsevol altra cosa.

Arturo

Cantidad de envíos : 57
Fecha de inscripción : 26/03/2008

Volver arriba Ir abajo

LA FESTA JOVE Empty Re: LA FESTA JOVE

Mensaje por CENTO Lun Abr 07, 2008 9:58 pm

Pel que fa a la reducció del preu dels cubates estic en Arturo, que el preu ja el portem arregladet de casa i alguns encara el tenen mes barat(0€).
jo vos propose en mini concurs de D.J. Oskar tu en coneixeras alguns que podrien vindre no? que cregueu?
Hector tu i jo ja no estem per a eixes musikes però per els joves podem fer un esforç, no creus? Laughing
Ale vos passe la pilota.
CENTO
CENTO

Cantidad de envíos : 606
Edad : 47
Localización : Sueca
Fecha de inscripción : 22/03/2008

http://elracodelcento.blogspot.com

Volver arriba Ir abajo

LA FESTA JOVE Empty Re: LA FESTA JOVE

Mensaje por HECTOR Mar Abr 08, 2008 2:39 pm

CENTO escribió:Pel que fa a la reducció del preu dels cubates estic en Arturo, que el preu ja el portem arregladet de casa i alguns encara el tenen mes barat(0€).
jo vos propose en mini concurs de D.J. Oskar tu en coneixeras alguns que podrien vindre no? que cregueu?
Hector tu i jo ja no estem per a eixes musikes però per els joves podem fer un esforç, no creus? Laughing
Ale vos passe la pilota.
encara li donariem a més d`un una bona lliçó!!!
per cert, Artura, la primera festa jove es va fer al casal, la segon va ser al carrer (si no ho recorde mal!)
es mes la primera va ser tot un desfase (stripers incluits (tio i tia i integrals!!! encara hi ha gent que recorda la imatge amb el llacet roig!!!)
no dic que es faça algo semblant, pero que vnguen uns quants DJ`s per variar un poquet i mirar d`aconseguir que ens patrocine alguna casa (pel tema dels regalets) jo pense que quedaria molt be!!
queda molt de temps pero si ha han unes pouetes ganes es pot fer i sense que ens coste molts diners!!!
HECTOR
HECTOR

Cantidad de envíos : 1009
Localización : a la vora del riu mare!!!
Fecha de inscripción : 01/04/2008

Volver arriba Ir abajo

LA FESTA JOVE Empty Re: LA FESTA JOVE

Mensaje por Ferri Miér Abr 09, 2008 2:24 pm

Bon dia a tots, m'incorpore a este foro a vore si el pròxim any entre tots podem fer una festa jove com deu mana.
El primer de tot, es recalcar que es una ¡festa jove!, i encara que gent com Hector, Gregori, Arturo, el Roget, jo mateixa i mes gent, participarem en l'organització, etc. deu ser atra gent, la jove, la que comence a involucrar-se en estos temes i organitzar-los.
Comentar-vos que regalets, haver-los hay-los, Roca ens donarà algo per a la festa, no vos preocupeu, jo m'encarregue.
El primer es definir que se vol aconseguir en ixe dia, jo si soc partidari de lo de DJ's perque si portem a Baldovi, quina diferencia hi ha entre festa jove i un atre día, tenim que fer algo diferent a la resta de dies, ojo que no estic demanant nomes ximpum ximpum. Bueno anem passant propostes de quins son els objectius de la festa per a ixe dia...
Ferri
Ferri

Cantidad de envíos : 126
Fecha de inscripción : 09/04/2008

Volver arriba Ir abajo

LA FESTA JOVE Empty Re: LA FESTA JOVE

Mensaje por Rakeletes Miér Abr 09, 2008 3:18 pm

un canó d'espuma....
go-go's....
wodka blau.....fresquet.(jajaja)

Rakeletes

Cantidad de envíos : 377
Edad : 42
Localización : sueca
Fecha de inscripción : 20/03/2008

http://fallavergedesales.blogspot.com

Volver arriba Ir abajo

LA FESTA JOVE Empty Re: LA FESTA JOVE

Mensaje por pakito Jue Abr 10, 2008 12:23 am

Jo encara no era faller en aquella epoca, encara que m' agreda agradat, jo no se en que podia encargarme, pero en lo que puga ajudar, jo fare el que puga, ya sabeu el fet de viure a 300km.


Pd: preparan la nit de final de ejercici.


un saludo pakito
pakito
pakito

Cantidad de envíos : 118
Edad : 37
Localización : Sueca, Valencia, Cartagena
Fecha de inscripción : 19/03/2008

Volver arriba Ir abajo

LA FESTA JOVE Empty Re: LA FESTA JOVE

Mensaje por HECTOR Jue Abr 10, 2008 12:46 pm

respecte a la màquina d`espuma, es que anem a ficar un tiraor de cervessa en el casal? Laughing
jo es que amb la màquina de fer bufes ja vaig quedar ven satisfet!! i tu també Ferri!!!
Paco! molts dels que hui estan escrivint en este foro tampoc ho van vore!!
i no es perque no estaven!! si no per les condicions en les que estaven!!!!
HECTOR
HECTOR

Cantidad de envíos : 1009
Localización : a la vora del riu mare!!!
Fecha de inscripción : 01/04/2008

Volver arriba Ir abajo

LA FESTA JOVE Empty Re: LA FESTA JOVE

Mensaje por Arturo Jue Abr 10, 2008 4:57 pm

Hector, la primera va ser al carrer, la segon la del streaptease que tant ha donat que parlar, i fa 17 anys.
L'any següent vingue un dj amb dos gogos, i amparo segur que encara que esta traumatiza de la pelambrera del sobaco d'una d'elles, perque recorde que no parava de repetirho.
Després d'ahi, la festa jove es va convertir simplement en un dia on el cubata era mes barat.
Almenys es el que jo recorde.

Arturo

Cantidad de envíos : 57
Fecha de inscripción : 26/03/2008

Volver arriba Ir abajo

LA FESTA JOVE Empty Re: LA FESTA JOVE

Mensaje por CENTO Jue Abr 10, 2008 9:57 pm

Totes les propostes son bones però primer de res caldria saber quants diners esta disposada la falla a gastar-se en eixa nit i, amb això ja se pot anar fent idees per tal d'ajustar el pressupost, imagine que això de lloga una discomobil és obvi, però si se volen llogar Go-Go's, maquines de fer escuma, estripers, etc... això ja és un altre cantar, perquè la barra dona diners, però no tants.
CENTO
CENTO

Cantidad de envíos : 606
Edad : 47
Localización : Sueca
Fecha de inscripción : 22/03/2008

http://elracodelcento.blogspot.com

Volver arriba Ir abajo

LA FESTA JOVE Empty Re: LA FESTA JOVE

Mensaje por HECTOR Vie Abr 11, 2008 10:22 am

Cento! la festa jove de les go-go`s amb peleambrera que diu Arturo, amb els diners de la barra es van pagar als Dj`s, a les go-go`s, i no se que més!!! i amb preus ridículs (1 quinto 50 pts!)!!! així que el primer que fan falta son ganes, a més pense que si es busquen Dj`s jòvens pot-ser no ens cobren molt!!! i respecte a les g´-go`s sempre es pot mirar alguna cosa!! per exemple demà tinc una despedida i hem llogat unes go-go`s
si vols demà per la vesprà estarem pegant voltetes pel poble!!!
i si vols la pàgina de lèmpresa m`ho dius i te la done!!!
HECTOR
HECTOR

Cantidad de envíos : 1009
Localización : a la vora del riu mare!!!
Fecha de inscripción : 01/04/2008

Volver arriba Ir abajo

LA FESTA JOVE Empty Re: LA FESTA JOVE

Mensaje por Esther Vie Abr 11, 2008 8:32 pm

A mi també em pareix bé lo dels Go-go's (xics i xiques, eh? no només xiques, que ací hi ha gent que també vol disfrutar de la vista), lo dels dj's (que no hi haja molt de xumba xumba, per favor) i lo de l'escuma (jo també ho havia pensat). Una coseta xics (Hector, Ferri i Cento), que no sou tant majors, que jo en tinc 26 (casi 27, però no ho digau) i em considere jove. Així que penseu en vosaltres també.

Besukiiisss
Esther
Esther

Cantidad de envíos : 389
Edad : 42
Fecha de inscripción : 04/04/2008

Volver arriba Ir abajo

LA FESTA JOVE Empty Re: LA FESTA JOVE

Mensaje por CENTO Sáb Abr 12, 2008 5:29 am

ok Hèctor passam la pagina i mirarem coses. això de l'escuma va agarrant forma haurem de demanar presupost a les dones de la neteja. jajajaja
CENTO
CENTO

Cantidad de envíos : 606
Edad : 47
Localización : Sueca
Fecha de inscripción : 22/03/2008

http://elracodelcento.blogspot.com

Volver arriba Ir abajo

LA FESTA JOVE Empty Re: LA FESTA JOVE

Mensaje por Ferri Lun Abr 14, 2008 3:28 pm

Jo pense que tindriem que menejar-mos per conseguir una festa tipo J&B, o de cervesa amb regalets, pense que seria millor que les Gogo's...
Ferri
Ferri

Cantidad de envíos : 126
Fecha de inscripción : 09/04/2008

Volver arriba Ir abajo

LA FESTA JOVE Empty Re: LA FESTA JOVE

Mensaje por MARIETA Lun Abr 14, 2008 4:08 pm

jo estic en ferri, fer algo rollo festa J&b o algun altre tipo de alchol clown , millor que llogar a go-gos , perque en la falla som molt ballaors jocolor y segur que algu kuant es faria dos copetes no vaixaria del esenari, y tindriem gogo regalats!!! jejejeje
MARIETA
MARIETA

Cantidad de envíos : 514
Edad : 44
Localización : sueke
Fecha de inscripción : 25/03/2008

Volver arriba Ir abajo

LA FESTA JOVE Empty Festa Jove

Mensaje por CrisCampi Sáb Abr 19, 2008 9:21 pm

Vaig estar parlant d'aquest tema amb arturo i alfredo, i m'han dit que fer una festa d'alguna marca d'alcohol no ens ixira massa rentable, per que la marca t'obliga a comprar una quantitat mooooolt elevada de caixes i per exemple si t'obliguen a comprar 100 caixes de whisky tenim que tindre n conter que nosaltres en falles sols en comprem 10 o 11....... Hi ha molta diferencia!!!! tenim que buscar alguna altra alternativa o començar a buscar presupostossssss.....

Bsets flower
CrisCampi
CrisCampi

Cantidad de envíos : 190
Edad : 37
Localización : Sueca
Fecha de inscripción : 22/03/2008

http://criscampisplace.blogspot.com/

Volver arriba Ir abajo

LA FESTA JOVE Empty Re: LA FESTA JOVE

Mensaje por HECTOR Lun Abr 21, 2008 11:53 am

si es per beguda, parlem amb el tito Cerveró!!! que caixes en gastem unes quantes!!!!!i si fa falta ens beguem unes quantes més!!!!
si no es molt car jo pense que llogar una parelleta sempre anima al personal!!!
ah, per cert si e sfesta jove jo vull música per als joves, res del xacacà, bisbal, i tota la seua tropa, que per a aixó ja tenim la resta dels dies!!!!

per als interesats/-des la pàgina dels/les go-go`s es la següent:
www.tutigogos.com
pot ser alguns ja heu vist a algunes d`estes xiques perquè son les que hem llogat per a algunes despedides!!!!
HECTOR
HECTOR

Cantidad de envíos : 1009
Localización : a la vora del riu mare!!!
Fecha de inscripción : 01/04/2008

Volver arriba Ir abajo

LA FESTA JOVE Empty Re: LA FESTA JOVE

Mensaje por CrisCampi Lun Abr 21, 2008 11:56 am

I els xics que hem demanat,, que????
Va Hector currateu i igual que busques xiques pa tu, busca'ns xics pa mosatros!!!! jeje
muuuaka
CrisCampi
CrisCampi

Cantidad de envíos : 190
Edad : 37
Localización : Sueca
Fecha de inscripción : 22/03/2008

http://criscampisplace.blogspot.com/

Volver arriba Ir abajo

LA FESTA JOVE Empty Re: LA FESTA JOVE

Mensaje por HECTOR Lun Abr 21, 2008 1:22 pm

Cris, si entres en eixa pàgina podràs vore (i....)!!!
quan acceptes entrar pots triar xic o xiques estan en els dos costats de la pantalla!! aceptes i "voila" pots anar triant els que vullgues!!!!
ah, per cert, el jefe de l`empresa es un tio de p. m. (es per q aue el moderador no em baneje!!!jajajajajaja)
jo he parlat de ties perque es el que em llogat (una volta en triarem un xic però perdia mes oli que la maquina que gastarem par a montar l`adossat!!!)

una altra cosa!! també es poden llogar com a stripters!!! parelleta com aquell memorable any o soltets!!!!
el client mana!!!
HECTOR
HECTOR

Cantidad de envíos : 1009
Localización : a la vora del riu mare!!!
Fecha de inscripción : 01/04/2008

Volver arriba Ir abajo

LA FESTA JOVE Empty Re: LA FESTA JOVE

Mensaje por pakito Lun Abr 21, 2008 11:03 pm

HECTOR escribió:Cris, si entres en eixa pàgina podràs vore (i....)!!!
quan acceptes entrar pots triar xic o xiques estan en els dos costats de la pantalla!! aceptes i "voila" pots anar triant els que vullgues!!!!
ah, per cert, el jefe de l`empresa es un tio de p. m. (es per q aue el moderador no em baneje!!!jajajajajaja)
jo he parlat de ties perque es el que em llogat (una volta en triarem un xic però perdia mes oli que la maquina que gastarem par a montar l`adossat!!!)

una altra cosa!! també es poden llogar com a stripters!!! parelleta com aquell memorable any o soltets!!!!
el client mana!!!


No et preocupes que cuan la cosa puje de tono, ya voras el banejat que et faig, que aunque no escriba molt entre totos els dies.



un saludo Pakito, esperant el dimecres 30.
pakito
pakito

Cantidad de envíos : 118
Edad : 37
Localización : Sueca, Valencia, Cartagena
Fecha de inscripción : 19/03/2008

Volver arriba Ir abajo

LA FESTA JOVE Empty Re: LA FESTA JOVE

Mensaje por HECTOR Miér Abr 23, 2008 10:22 am

estic tremolant de por!!!affraid
jajajajajaja
fins el dimecres tortas!!!! geek
HECTOR
HECTOR

Cantidad de envíos : 1009
Localización : a la vora del riu mare!!!
Fecha de inscripción : 01/04/2008

Volver arriba Ir abajo

LA FESTA JOVE Empty Re: LA FESTA JOVE

Mensaje por CENTO Jue Abr 24, 2008 9:08 pm

ja van amenaçant-te Hèctor? jo repetisc el tema del concurs de DJ's, crec que estaria bé.
CENTO
CENTO

Cantidad de envíos : 606
Edad : 47
Localización : Sueca
Fecha de inscripción : 22/03/2008

http://elracodelcento.blogspot.com

Volver arriba Ir abajo

LA FESTA JOVE Empty Re: LA FESTA JOVE

Mensaje por HECTOR Lun Abr 28, 2008 11:41 am

eixes amenaces per part de Paco no em deixen dormir!!!!jajajajajajaj
tenim 10 mesos aproximadament per a organitzar la festa, així que amb unes poquetes ganes per part de tots estic segur que es podria fer una bona festa!!!
ara el que cal son les ganes de treballar!!!
ens veiem este dimecres paquito tortas!!!!! Laughing
HECTOR
HECTOR

Cantidad de envíos : 1009
Localización : a la vora del riu mare!!!
Fecha de inscripción : 01/04/2008

Volver arriba Ir abajo

LA FESTA JOVE Empty Re: LA FESTA JOVE

Mensaje por Ferri Lun Abr 28, 2008 12:32 pm

iee, no tireu a Hector del foro, que com en la faena no te rés que fer li fareu una p... (mala feta).
Ferri
Ferri

Cantidad de envíos : 126
Fecha de inscripción : 09/04/2008

Volver arriba Ir abajo

LA FESTA JOVE Empty Re: LA FESTA JOVE

Mensaje por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Página 1 de 4. 1, 2, 3, 4  Siguiente

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.