Falla Verge de Sales -SUECA-
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» FELICITACIONS I CEL·LEBRACIONS!!!!
Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !! EmptyMiér Mar 10, 2010 1:34 pm por josele

» 50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!!
Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !! EmptyMiér Mar 10, 2010 1:29 pm por josele

» Pon un titulo
Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !! EmptyMiér Mar 10, 2010 1:26 pm por josele

» Alcoholicos conocidos
Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !! EmptyMiér Feb 24, 2010 6:21 pm por josele

» TRIVIAL FALLER 2009-2010
Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !! EmptyVie Feb 12, 2010 7:18 pm por josele

» PAREGUTS RAONABLES!!! O NO TANT!!!!!
Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !! EmptyLun Ene 18, 2010 7:07 pm por josele

» Foro Rosa del Mon Faller 2009
Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !! EmptyLun Dic 14, 2009 3:06 pm por josele

» FALLES 2010!!!!
Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !! EmptyMar Oct 20, 2009 5:42 pm por tia Inma

» Agermanats '09
Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !! EmptyLun Sep 14, 2009 5:25 pm por josele

Sondeo

Votacions sobre AGERMANATS

Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !! Vote_lcap50%Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !! Vote_rcap 50% [ 11 ]
Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !! Vote_lcap5%Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !! Vote_rcap 5% [ 1 ]
Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !! Vote_lcap14%Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !! Vote_rcap 14% [ 3 ]
Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !! Vote_lcap0%Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !! Vote_rcap 0% [ 0 ]
Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !! Vote_lcap9%Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !! Vote_rcap 9% [ 2 ]
Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !! Vote_lcap0%Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !! Vote_rcap 0% [ 0 ]
Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !! Vote_lcap23%Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !! Vote_rcap 23% [ 5 ]

Votos Totales : 22

Buscar
 
 

Resultados por:
 


Rechercher Búsqueda avanzada


Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !!

+3
pakito
HECTOR
Oscaret
7 participantes

Ir abajo

Votacions sobre AGERMANATS

Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !! Vote_lcap50%Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !! Vote_rcap 50% 
[ 11 ]
Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !! Vote_lcap5%Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !! Vote_rcap 5% 
[ 1 ]
Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !! Vote_lcap14%Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !! Vote_rcap 14% 
[ 3 ]
Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !! Vote_lcap0%Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !! Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !! Vote_lcap9%Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !! Vote_rcap 9% 
[ 2 ]
Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !! Vote_lcap0%Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !! Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !! Vote_lcap22%Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !! Vote_rcap 22% 
[ 5 ]
 
Votos Totales : 22
 
 
Sondeo cerrado

Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !! Empty Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !!

Mensaje por Oscaret Lun Oct 06, 2008 6:15 pm

Ací podrem possar videos, fotos i més animalades que pogueren ocorrer aquell dia.


Última edición por Oscaret el Mar Oct 07, 2008 6:49 pm, editado 4 veces
Oscaret
Oscaret
Admin

Cantidad de envíos : 30
Edad : 40
Localización : Sueca
Fecha de inscripción : 27/01/2008

http://www.fallavergedesales.com

Volver arriba Ir abajo

Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !! Empty Re: Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !!

Mensaje por Oscaret Lun Oct 06, 2008 8:14 pm

Tota gent que portara la camera i fera fotos que faça el favor i que col·labore a la causa jejeje.. Jo per ara estik descarregant els videos que vaig grabar amb el mobil. Els he vist i son impresionants!!! No tardaré en pujar-los.
Oscaret
Oscaret
Admin

Cantidad de envíos : 30
Edad : 40
Localización : Sueca
Fecha de inscripción : 27/01/2008

http://www.fallavergedesales.com

Volver arriba Ir abajo

Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !! Empty Re: Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !!

Mensaje por HECTOR Mar Oct 07, 2008 2:16 pm

tortas!!! i com dus el tema de les fotos de falles?
encara no te les han donat? ja parlare en una julandrona que en te unes quantes per a que te les passe!!!
HECTOR
HECTOR

Cantidad de envíos : 1009
Localización : a la vora del riu mare!!!
Fecha de inscripción : 01/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !! Empty Re: Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !!

Mensaje por pakito Mar Oct 07, 2008 2:48 pm

Oscar cuando quieras te mando todas las que hice por el msn.

hector donde estabas, te veo mallor para la fiesta.
pakito
pakito

Cantidad de envíos : 118
Edad : 37
Localización : Sueca, Valencia, Cartagena
Fecha de inscripción : 19/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !! Empty Re: Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !!

Mensaje por HECTOR Mar Oct 07, 2008 2:53 pm

tinc moltes coses que fer!!!
i era l`unic cap de setmana per a descansar!!!
que ara venen moltes coses!!!! drunken
HECTOR
HECTOR

Cantidad de envíos : 1009
Localización : a la vora del riu mare!!!
Fecha de inscripción : 01/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !! Empty Re: Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !!

Mensaje por pakito Mar Oct 07, 2008 3:00 pm

si sii, espero que no me falles en la procalmaciò.


eee neng se nota que ya estoy en cartagena.

un saludo pakito
pakito
pakito

Cantidad de envíos : 118
Edad : 37
Localización : Sueca, Valencia, Cartagena
Fecha de inscripción : 19/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !! Empty Re: Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !!

Mensaje por HECTOR Mar Oct 07, 2008 3:20 pm

a la proclamació no anire!!!
a l`endemà es la despedida de Javi i per la nit tinc boda (completo!)
així que divendres a agarrar forces!!!
que si vaig la cosa s`embruta i ja l`hem liat!!!

si que es nota si!!!!
HECTOR
HECTOR

Cantidad de envíos : 1009
Localización : a la vora del riu mare!!!
Fecha de inscripción : 01/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !! Empty Re: Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !!

Mensaje por MARIETA Mar Oct 07, 2008 4:51 pm

jo pasaria fotos (agermanats) pero ne tinc poquetes y aparexem nomes la gent que treballa en agermanats mentres altres seu pasabeu bomba!!!!!!!!!! jjejejej, lány que be no mangancharan.........
MARIETA
MARIETA

Cantidad de envíos : 514
Edad : 44
Localización : sueke
Fecha de inscripción : 25/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !! Empty Re: Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !!

Mensaje por pakito Mar Oct 07, 2008 7:30 pm

HECTOR escribió:a la proclamació no anire!!!
a l`endemà es la despedida de Javi i per la nit tinc boda (completo!)
així que divendres a agarrar forces!!!
que si vaig la cosa s`embruta i ja l`hem liat!!!

si que es nota si!!!!


venga va pasate aunque sea a tomar un caldo puchero.
pakito
pakito

Cantidad de envíos : 118
Edad : 37
Localización : Sueca, Valencia, Cartagena
Fecha de inscripción : 19/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !! Empty Re: Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !!

Mensaje por CENTO Mar Oct 07, 2008 11:38 pm

no, marieta..... no mos falles. si eres l'alegria de la barra dels entrepans...
jajajaja!
CENTO
CENTO

Cantidad de envíos : 606
Edad : 47
Localización : Sueca
Fecha de inscripción : 22/03/2008

http://elracodelcento.blogspot.com

Volver arriba Ir abajo

Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !! Empty Re: Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !!

Mensaje por CrisCampi Miér Oct 08, 2008 12:26 pm

jo no vaig poder anarrrr....................

coiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CrisCampi
CrisCampi

Cantidad de envíos : 190
Edad : 37
Localización : Sueca
Fecha de inscripción : 22/03/2008

http://criscampisplace.blogspot.com/

Volver arriba Ir abajo

Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !! Empty Re: Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !!

Mensaje por MARIETA Miér Oct 08, 2008 12:53 pm

pues tranquila CRIS perque tas lliurat d´un bon costipat..... perque amos fea un poc de fret.

Desde el meu punt de vista AGERMANATS 2008 no m´agradat tant com l´any pasat, perque? com ja he dit abans, tant l´any pasat com este any ma tocat kurrar en la barra donant els bocadillos y arrimant trastos, l´any pasat la gent seu curra y ens ajuda a arretirar taules y caires y enguany an pasat un poc, per no dir molt. Els agermanats pegarem a fuxir y estaven en tot el dret pero un poc d´ajuda ens avera vingunt molt be. tambe antec que jo cobraba per la faena y ells no. pero bueno dins de lo que cap em va pareixer mes fluix que lány pasat . es una opinio.
MARIETA
MARIETA

Cantidad de envíos : 514
Edad : 44
Localización : sueke
Fecha de inscripción : 25/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !! Empty Re: Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !!

Mensaje por CENTO Miér Oct 08, 2008 1:52 pm

Ahi te done la raó Marieta, jo el primer que podia haver ajudat a desmuntar, encara que entre organitzar això dels tickets, el canvi i tota la moguda de la barra del concert, jo sopava a les 11 i pico, desprès de pegar mes bacs que un tonto el meu entrepà. però sí, alguns us podrien haver ajudat a plegar trastos.
ps: jo no m'he constipat, jejejeje
CENTO
CENTO

Cantidad de envíos : 606
Edad : 47
Localización : Sueca
Fecha de inscripción : 22/03/2008

http://elracodelcento.blogspot.com

Volver arriba Ir abajo

Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !! Empty Re: Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !!

Mensaje por Rakeletes Lun Oct 13, 2008 12:53 pm

Maria, Mar i jo et suministrarem alcohol, per a que entrares en calor...
Jo t'havera ajudat pero estava ocupa mantenint al personal a ratlla i en altres coses que no venen al cas.jajaja
La noche me confunde,mai millor dit.
Ara, no cambie res, meu passi de lujo.

Rakeletes

Cantidad de envíos : 377
Edad : 42
Localización : sueca
Fecha de inscripción : 20/03/2008

http://fallavergedesales.blogspot.com

Volver arriba Ir abajo

Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !! Empty Re: Opinions, anecdotes o historietes sobre la GRAN festa !!

Mensaje por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.