Últimos temas
Buscar
Nit de Nadal
5 participantes
Página 1 de 1.
Nit de Nadal
com que no sabia on ficar-ho he fet un nou fil. com sabeu la nit de nadal a la plaça de l'ajuntament es fan varios actes, com ara les nadales el foc de nadal i les dansades, jo aprofite per convidar-vos a vindre i de pas a vore l'actuació de la Muixeranga, que se que hi ha més de un que li agrada, així ens podreu tirar una maneta i farem un colpet de mistela en acbar per entrar en calor, què, vos animeu?
Re: Nit de Nadal
Va estar molt bé l'actuació i vos puc assegurar que la misteleta ana de lujo per al fret que feia.Uff¡ ja no hem notava els peus.
no si es comentar que hi ha beguda (i gratis!!!) i la gent fa cua!!!!
i vosaltres que vos apunteu a tot!!! i en el meu poble se vos diu desfaenats!!!!jejejejejejeje
però estic segur que s`ho vau passar molt be, un bon començament de festa!!!!
i vosaltres que vos apunteu a tot!!! i en el meu poble se vos diu desfaenats!!!!jejejejejejeje
però estic segur que s`ho vau passar molt be, un bon començament de festa!!!!
HECTOR- Cantidad de envíos : 1009
La veritat, no sabia que coneixia a tanta gent ,hem doni compte el dia de la cavalgata de reis,que ens toca disfresar-nos de "pajes" i refillar caramelets.
Millons de persones sabien els nostres noms, ¡¡¡Raquel, caramelos¡¡¡, a dreta i esquerra, per dalt i per darrere,per tots els costats ens cridaven .
Si puc donar la meua aopinio, es un desastre l'organització i tota la cavalgata en conjunt.
Les nostres disfreses una ruina,els caramelos no arrivaren a mercadona,els pobres reis tenien tot per llavar desde l'any anterior i a saber de quants anys més arrere, l'escenari per a matar-se en un bac, i l'hora de pujar els xiquets a l'escenari un dessastre catastròfic, faltaren caramels,i no es mataren de miracle.
Millons de persones sabien els nostres noms, ¡¡¡Raquel, caramelos¡¡¡, a dreta i esquerra, per dalt i per darrere,per tots els costats ens cridaven .
Si puc donar la meua aopinio, es un desastre l'organització i tota la cavalgata en conjunt.
Les nostres disfreses una ruina,els caramelos no arrivaren a mercadona,els pobres reis tenien tot per llavar desde l'any anterior i a saber de quants anys més arrere, l'escenari per a matar-se en un bac, i l'hora de pujar els xiquets a l'escenari un dessastre catastròfic, faltaren caramels,i no es mataren de miracle.
Jo crec que cada any van de mal en pitxor.....
Vorem l'any que ve que pasa, jajajaja!!!!!
Vorem l'any que ve que pasa, jajajaja!!!!!
Maite- Cantidad de envíos : 698
Jo també ho crec maite!!!! estic desde el 3 de Gener en casa en cautivitat, 11 dies porte sense ixir d'aci!!!!! Damunt no vaig poder ixir a la presentació i el trage nou a l'armari.... bueno año nuevo, vida enferma......
jo tampoc vaig eixir a la presentació!!!!
millor dit, no vaig eixir de Bodegas Miguel!!!!!!jajajajajajajaja
si que he començat estes falles amb ganes!!!!!!
i encara te que vindre el millor (de la festa!!)!!!!
millor dit, no vaig eixir de Bodegas Miguel!!!!!!jajajajajajajaja
si que he començat estes falles amb ganes!!!!!!
i encara te que vindre el millor (de la festa!!)!!!!
HECTOR- Cantidad de envíos : 1009
Página 1 de 1.