Últimos temas
Buscar
CAVALGATA DEL NINOT
+11
MARIETA
CrisCampi
Rakeletes
maretes
Natalia
pakito
CENTO
josele
Maite
amparo
HECTOR
15 participantes
Página 3 de 6.
Página 3 de 6. • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: CAVALGATA DEL NINOT
Ola ya tik yo x asi jajja.calleu k yo eu tnk mes fotut k tots k kuant vosatros tareu en la GO! yo tare inagurant el kasal k serem 4 gatsjajja y despres albaes y diumenge desperta infantil y repartida kom k yo tink un finde carregaet jajja
marta- Cantidad de envíos : 2
JAJAJAAJA, No te preocupes martita, Y bienvenida al foro
pakito- Cantidad de envíos : 118
Menuda super torta agarrarem!!!! Tinc por i tot. Hector, on estaves el dissabte de nit? I el diumenge? Tanta carxofa agafares de vesprà que et gitares i no t'alçares? Ah, per cert, jo soc la que guanya dels missatjes, però per baix. jejeje
Esther- Cantidad de envíos : 389
a mi m'han dit que els fallers d' honor del portal els han aplaçat, no se si al final desfilarem el lloc 7, lo que no se es si desfilarem xiquets, el oratge esta punyteret. Per favor el home del temps que ens done algu bona noticia
amparo- Cantidad de envíos : 233
no jodas amperito!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MARIETA- Cantidad de envíos : 514
yeeeeeeeeeeeeeee amparo mira!!!!!!!!!!!!!
http://canalmeteo.abc.es/espana_findesemana.php
entra i voras per al fin de jajajajajaja fa yujuuu ara dasi ala disabte poden cambiar les coses ja eu se!1!!!
http://canalmeteo.abc.es/espana_findesemana.php
entra i voras per al fin de jajajajajaja fa yujuuu ara dasi ala disabte poden cambiar les coses ja eu se!1!!!
MARIETA- Cantidad de envíos : 514
a mi m'envien tots els dies el temps per e-mail, i diu que fara !!!!!! Aixina que xiquets i xiquetes prepareu les disfreses!!!!!!
Esther escribió:Menuda super torta agarrarem!!!! Tinc por i tot. Hector, on estaves el dissabte de nit? I el diumenge? Tanta carxofa agafares de vesprà que et gitares i no t'alçares? Ah, per cert, jo soc la que guanya dels missatjes, però per baix. jejeje
jo vaig estar fins la 1:30 en el casal!!! però vaig tindre que fer retirada perque el diumenge tenia bateig!!!
però vaig fer sessió continiua al llarg del dia!!! casa-casal-pimwis-casal-casa jo crec que vaig cumplir!!
HECTOR- Cantidad de envíos : 1009
Done fe, que jo estava en ells.HECTOR escribió:Esther escribió:Menuda super torta agarrarem!!!! Tinc por i tot. Hector, on estaves el dissabte de nit? I el diumenge? Tanta carxofa agafares de vesprà que et gitares i no t'alçares? Ah, per cert, jo soc la que guanya dels missatjes, però per baix. jejeje
jo vaig estar fins la 1:30 en el casal!!! però vaig tindre que fer retirada perque el diumenge tenia bateig!!!
però vaig fer sessió continiua al llarg del dia!!! casa-casal-pimwis-casal-casa jo crec que vaig cumplir!!
Ala Esther si q anaves carxofeta, com pa no vore a Hector, JAJAJAJAJA!!!!!!
Maite- Cantidad de envíos : 698
Maite escribió:Traducció: Carxofa divendres i Carxofa dissabte...HECTOR escribió:i despres parleu que si aci sempre acabem parlant del mateix!! comencem n foro sobre l`oratge de la cavalgata i acabem palant de la que agarrarem el proper dissabte!!!
i per cert, divendres playsbacks!!!!!jojojojojo
I CARXOFA dumenge que tenim repartida de llibrets
josele- Cantidad de envíos : 827
CrisCampi escribió:lo important per a mi no es l'alcohol, ni la torta (je je) es que ja ens vestim de fallerssssss!!!!!!!
En que poquet te conformes Cris!!
Benvinguda, no patisques que dissabte i diumenge estarem tots i en la inauguració del casal, farem el possible per estar en condicionsmarta escribió:Ola ya tik yo x asi jajja.calleu k yo eu tnk mes fotut k tots k kuant vosatros tareu en la GO! yo tare inagurant el kasal k serem 4 gatsjajja y despres albaes y diumenge desperta infantil y repartida kom k yo tink un finde carregaet jajja
Estar, estarem, pero en quines condicions no sap.
Marta carinyet..Rak, Mar, Lucia i jo de la cavalcada a les albaes, i de mati concurs de xaranges, la nit de antes albaes...he començat a l reves jajajaja...pero tranquila, sobreviurem...falleres 100%
Joseeeeeee, que vull estrenar el trage nou, per aixo vull vestir-me, que en la presentacio estaba maleta!!!!!
Per lo menos, ja que el divendres també agafarem torta, el dissabte de matí podrem dormir un ratet més (alguns, jejejeje). I del dinar fins el diumenge de vesprà,..... JA NO PAREEEEMMMM!!!! Mare meua, que ja estic resacossa de pensar-ho. Per cert, com puc ficar una image?
Esther- Cantidad de envíos : 389
marta escribió:Ola ya tik yo x asi jajja.calleu k yo eu tnk mes fotut k tots k kuant vosatros tareu en la GO! yo tare inagurant el kasal k serem 4 gatsjajja y despres albaes y diumenge desperta infantil y repartida kom k yo tink un finde carregaet jajja
Marta!!! per favor, a l`altre missatge intenta escriure la major part de les paraules, que no es un missatge de mobil,perque no et pots ni imaginar quant m`ha costa llegir-lo!!!!
HECTOR- Cantidad de envíos : 1009
HECTOR escribió:marta escribió:Ola ya tik yo x asi jajja.calleu k yo eu tnk mes fotut k tots k kuant vosatros tareu en la GO! yo tare inagurant el kasal k serem 4 gatsjajja y despres albaes y diumenge desperta infantil y repartida kom k yo tink un finde carregaet jajja
Marta!!! per favor, a l`altre missatge intenta escriure la major part de les paraules, que no es un missatge de mobil,perque no et pots ni imaginar quant m`ha costa llegir-lo!!!!
Hectorin, que aixo es lo q s'estila ara, que tu i jo ja estem majorets x a eixes coses. Tindrem q donar cursets. JAJAJAJAJA!!!!!!
CrisCampi escribió:Joseeeeeee, que vull estrenar el trage nou, per aixo vull vestir-me, que en la presentacio estaba maleta!!!!!
Traje nou???? Aixina deurieu anar totes les falleres, mireu quin traje mes bonico i supercómodo, jejeje :
per cert de moment al dissabte continuem en solet, sembla que ja no perilla la cavalcada del ninot.
CENTO escribió:Josele la fallera molt bé, però, i el trage? jejejejeje
Que no veus el trage ?? d´aixo se trata.....jajaja
Dissabte i diumenge SOLET, jeje que guayyyyy!!!!!!!!!!! i jose de falleres tb tenim totes el nostre encant!!!!!
CrisCampi escribió:Dissabte i diumenge SOLET, jeje que guayyyyy!!!!!!!!!!! i jose de falleres tb tenim totes el nostre encant!!!!!
Si Cris, lo que tu digues.........sobretot en els pirris i tot aixo, jajajaja
Página 3 de 6. • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Página 3 de 6.