Últimos temas
Buscar
BRUIXES I GARROFETES FALLES 2008
+14
Maite
amparo
Natalia
Rakeletes
berni
Esther
CrisCampi
CENTO
pakito
josele
Ferri
mareta sanxeta
MARIETA
HECTOR
18 participantes
Página 3 de 10.
Página 3 de 10. • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: BRUIXES I GARROFETES FALLES 2008
iiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, que hi ha mes de un q ha fet mes merits per a no ser faller d'aquesta falla i ja veus, ahi esta donant-ne pel cul, potser el meu home te mes merits q algun que altre per estar ahi encara q siga faller nou.
Maite- Cantidad de envíos : 698
josele escribió:Ja ves el cabró del meu germà Arturo, mos parà la musica en pleno apogeo dels fallers tots locos vinga el bot.
Aixo es mereix una granera i com li va dir Toni a Voro Marques el divendres, " No te mereixes ser faller d´esta falla" !! jajajaja
segons el tema de la para de la musica jo li done un bom punt al teu germa, perke o la disfrutabem tots en el tunel o ningu, i jo era persona ke ja estaba en la falla bernat aliño mentres altres paraven la charanga i nosaltres no sentiem res....... mol be per Arturo
MARIETA- Cantidad de envíos : 514
Marieta on anaves tu tan de pressa? a qui estaves buscant? si el cotxe no l`anaves a vore fins la falla el Portal!!!!
HECTOR- Cantidad de envíos : 1009
eixa granera pot caure. Arturo tenia tota la raó del mon en parar la música i espentar el carro avant, i si li donen la granera per això no se com pot reaccionar.
Altra cosa, apunte una granera per a Gregori, per culpa d'ell mira la que se va formar en la reunió conjunta, com se li ocurreix a un home (amb tots el dubtes que vulgau) posar-se en contra dels homes per extingir la seua hegemonia en la falla?
Altra cosa, apunte una granera per a Gregori, per culpa d'ell mira la que se va formar en la reunió conjunta, com se li ocurreix a un home (amb tots el dubtes que vulgau) posar-se en contra dels homes per extingir la seua hegemonia en la falla?
anem a vore, la meua dimissio com he dit en el apartat de la reunió es presenta per dos motius, l'un si es per a benefici de la falla i es fa la comissio mixta, l'altre si entra de president en cas de no fer la mixta, qui no te que entrar, en quansevol dels dos casos jo la presente, pero si tot te que seguir com esta, ja estic jo be hasta el any que be, no en vaig enfrontar el any passat a qui no volia nomes per que si, no va a entrar ara la vici 1ª
amparo- Cantidad de envíos : 233
MARIETA escribió:josele escribió:Ja ves el cabró del meu germà Arturo, mos parà la musica en pleno apogeo dels fallers tots locos vinga el bot.
Aixo es mereix una granera i com li va dir Toni a Voro Marques el divendres, " No te mereixes ser faller d´esta falla" !! jajajaja
segons el tema de la para de la musica jo li done un bom punt al teu germa, perke o la disfrutabem tots en el tunel o ningu, i jo era persona ke ja estaba en la falla bernat aliño mentres altres paraven la charanga i nosaltres no sentiem res....... mol be per Arturo
Marieta pos no corregues tant!! jajaja. En lo de parar a la xaranga estic de acuerdo en tu, ´hi han vegaes que s´en pasen i no dixen avançar als musics, pero tambe soc conscient de que son els efectes del alcohol els que provoquen estes retencions, jeje.
josele- Cantidad de envíos : 827
No dic jo que Amparo no amolla el càrrec ni anganyant-se, jajaja. Volem aire nou dins la comissio femenina!!!!! jjaja
Jo pense què lo que va fer arturo no està bé. Tots savem que el moment de ballar en el tunel el temazo és un clàsic. Una volta passavem el tunel i s'acabara la cançó ja haguerem corregut, però parar la música en eixe moment va ser un talló de rotllo que la flipes. Jo no vote per eixa granera.
Esther- Cantidad de envíos : 389
Esther escribió:Jo pense què lo que va fer arturo no està bé. Tots savem que el moment de ballar en el tunel el temazo és un clàsic. Una volta passavem el tunel i s'acabara la cançó ja haguerem corregut, però parar la música en eixe moment va ser un talló de rotllo que la flipes. Jo no vote per eixa granera.
però es que el motiu de les graneres es eixe!!!altra cosa es que vos agrade o no l`actuació del secretari!!!!!
El secretari ne fa una darrere d´atra, jajaja. Tots els anys es mereix alguna granera, jeje. Arutro eres un BRUIXOOOOOOOT!! jejeje
Esther escribió:Jo pense què lo que va fer arturo no està bé. Tots savem que el moment de ballar en el tunel el temazo és un clàsic. Una volta passavem el tunel i s'acabara la cançó ja haguerem corregut, però parar la música en eixe moment va ser un talló de rotllo que la flipes. Jo no vote per eixa granera.
esther no es aixina com eu dius!!!! no em pareix correcte ke la gent ke anavem d'avant no poguerem disfrutar de la musica TANN GUAI en el tunel......... y no em referix nomes a mi sino a molta mes gent ke estavem alli d'alt...... si nosaltres ke anavem d'avant ens aguerem parat en el tunel els de darrere no aguereu abaixat mai .......... aixi ke jo estic dacort en parar la musica I SI L'ANY KE BE TORNA A PASAR ASPERE KE LA TORNEN A PARAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Marieta a l´any que ve, tu te quedes per darrere en mosatros i pararem en el tunel, millor, a l´any que ve parem tota la falla en el tunel i fem Momentazo Fallero, aixina tots contents, i els que vinguen darrere que s´esperen.
JEJEJEJE OK JOSELE!!!!
continue dient que la visita de cortesia és un desastre i dubte que canvie, provarem de ficar la banda al mig per que les dones tingueren musica i resulta que ara les dones van darrere de la banda però darrere dels homes, millor dit, van junt a la comissió infantil de la falla que portem darrere.
El que va passar en el túnel es que com sempre, mai tenim ganes d'arrancar ningú el primer. la falla va moure però la comissió se va quedar dalt, quan la gent se va decidir ja tocava córrer, què passa, els primers creuen el túnel i ixen a Bernat Alinyo però la xaranga encara està baixant, com que en el tunel tocant a mig gas sona tres vegades més, ells aprofiten, la gent para per el momentazo i els de davant porten un talló de més de 50 metres, en lo guapet que això fa i alguns inclus reculen per tornar a baixar al tunel, acte seguit Arturo entra en acció en tota la raó del mon i Gregori per la part peatonal també intentava cridar a la gent però entre el globo i l'afonia ja se sap.
en fi això s'haurà de solucionar.
El que va passar en el túnel es que com sempre, mai tenim ganes d'arrancar ningú el primer. la falla va moure però la comissió se va quedar dalt, quan la gent se va decidir ja tocava córrer, què passa, els primers creuen el túnel i ixen a Bernat Alinyo però la xaranga encara està baixant, com que en el tunel tocant a mig gas sona tres vegades més, ells aprofiten, la gent para per el momentazo i els de davant porten un talló de més de 50 metres, en lo guapet que això fa i alguns inclus reculen per tornar a baixar al tunel, acte seguit Arturo entra en acció en tota la raó del mon i Gregori per la part peatonal també intentava cridar a la gent però entre el globo i l'afonia ja se sap.
en fi això s'haurà de solucionar.
Això es una cosa que no te solució, ja poden fer el que siga que quant la gent va bufà li dona igual que l´abanderao estiga a 10 que a 300 metres, lo que la gent vol es festa i pasarseu be. Serà molt correcte això de que parà la musica i que feren tirar avant a la gent, jo l´any que ve faria momentazo tunel en tota la falla dins, i quant acabara la canço pos tots a seguir la visita.
Però maria, tots els anys parem a ballar el temazo en el tunel. La gent ho sap i s'ho espera. Per això estan tots apelotonats en companyia dels musics. Una volta s'acave, pues a correr i xinpum. I si la gent està ja dalt del tunel, pues lo que diu cento, que reculen i a ballar com tot el mon, però que no es talle el rotllo d'eixa manera. I Hector, tens raó, estava equivocada, la granera per Arturo per l'actuació. I no es fiqueu més en contra meua, que en tots els temes hi ha missatjes en contra de algo del que dic.
Esther- Cantidad de envíos : 389
PERO IGUAL EL VOLEM ESHERILLA!!! JAJAJAJA
no es tracta de tallar el pasacarrer o no, es tracta de pensar un poquet en els demes, que les criatures van davant i no senten res de musica, per aixo si van apegats a la falla que portem davant ells tambe tenen musica, i tots contents. jo li vaig dir a ricardo piera que no parara pa res que s'apegara a la falla de davant i les criatures que tingueren musica tambe
amparo- Cantidad de envíos : 233
doncs les falles que van darrere de nosaltres ho tenen verd perque quasi van mes fallers darrere que davant la xaranga!!! així que pobrets no van a escoltar molta musica!!!!
LES ALTRES FALLES HECTOR JA S'APANYARAN NO CREUS? NOSALTRES INTENTEM ARREGLAR LO NOSTRE I SI PODEM JA VOREM LES ALTRES FALLES
SEGUR KE LES ALTRES FALLES ESTA TOT MES ORGANIZAT PERQUE COM SON COMISIONS MIXTES EXAPTE ALGUNES CLAR!!!!!!!
No cregues Marieta, en totes les falles hi han fallos tecnics!!!! on jo done FE!!!! es que la falla que va darrere de la av. d'Espanya (osea se 2 darrere de la nostra) quan nosaltres estabem casi en el Xuquer!!!! l'altra falla encara no havia girat a la carreter de corbera!!!! es a dir, que uns correguem i els altres que??? La junta que ho exigisca per a tots igual!!!!! A correr LENTOS!!!!!!!!jejejejeje
d'eixes coses tinc entes que la JLF pren nota i fica sancions, mira com els de la Xúquer ja van millor a l'ofrena....
Esther no plores que asi te volem tots!! nomes son opinions diferents a les teues, pos aixo, que no tens raó en res, jajajaja!!
A l´any que ve lo que dic jo, tota la falla parà en el tunel a ballar i quant acavem pos a correr un poquet yau, i els de darrere que s´esperen que tampoc pasarà res. jejeje
A l´any que ve lo que dic jo, tota la falla parà en el tunel a ballar i quant acavem pos a correr un poquet yau, i els de darrere que s´esperen que tampoc pasarà res. jejeje
Página 3 de 10. • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Página 3 de 10.