Últimos temas
Buscar
50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!!
+14
maretes
Ferri
Maite
berni
josele
Esther
HECTOR
voro83
MARIETA
CrisCampi
Natalia
amparo
Rakeletes
CENTO
18 participantes
Página 7 de 15.
Página 7 de 15. • 1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 15
Re: 50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!!
El tren S'ha passat, pero tu saps massa be qui han sigut les q no ens han deixat pujar...
Maite- Cantidad de envíos : 698
Amparo, mira-ho be, no sols ha sigut culpa del homens!!!
ara be, el que no se es perquè es va fer la votació el divendres passsat quan l`ultima reunió es va dir que la reunió del dia 17 era per traure comptes!!! com sempre, aci les coses es fan com es fan!!! i després parlen dels altres!!!!
ara be, el que no se es perquè es va fer la votació el divendres passsat quan l`ultima reunió es va dir que la reunió del dia 17 era per traure comptes!!! com sempre, aci les coses es fan com es fan!!! i després parlen dels altres!!!!
HECTOR- Cantidad de envíos : 1009
Els comptes segons m´han dit este matí ha sigut d´un superábit de 7.000 €.- , i que en la barra s´havia tret 1.000 €. de ganacies.
Respecte a lo de la votació per a president, crec que s´han columpiat, no se la gent que poguera estar el divendres passat en la reunio dels homes, pero bueno, ha ocurrit com sempre.
Jo este divendres que es la reunio conjunta no podre estar ja que estare en Barcelona fins el disabte per cuestions de faena, pero la veritat es que crec que ja dona igual ferla com no.
Respecte a lo de la votació per a president, crec que s´han columpiat, no se la gent que poguera estar el divendres passat en la reunio dels homes, pero bueno, ha ocurrit com sempre.
Jo este divendres que es la reunio conjunta no podre estar ja que estare en Barcelona fins el disabte per cuestions de faena, pero la veritat es que crec que ja dona igual ferla com no.
josele- Cantidad de envíos : 827
jo no se si aniré total com diu Josele per a qué? si després van a fer com sempre, quan no hi haja molta gent votar el que ells volen ho han decidit en eixes reunions "que no es fan i que no va ningú"
per escoltar que si vos anem a donar una participació important en l`organització del 50 aniversari, etc... i al final quedar- se en res!!!
però el temps dirà si ens equivoquem o no!!! de moment estem encertant-ho tot!!!
per escoltar que si vos anem a donar una participació important en l`organització del 50 aniversari, etc... i al final quedar- se en res!!!
però el temps dirà si ens equivoquem o no!!! de moment estem encertant-ho tot!!!
Cony!!tenim president....ala pues!!!
i qui es l'afortunat????
i qui es l'afortunat????
El Presi es de nou Toni ( menos mal ).
jo no mes espere ke lo del 50 aniversari siga de portes cap a dins y no vinguen en bufonaes ....... ke ja ke paguem nosaltres disfrutem nosaltres, clar i com no la gent de la barria ke am la seua aportacio ( els ke paguen el carto) ens ajuden un poket......
MARIETA- Cantidad de envíos : 514
no és correcte parlar d'algo que no se sap, a la reunió de divendres passat eren 50 persones i no quatre gats, i de moment el delegat nou de cartrons serà si no passa res Penèlope.
Toni te previst entre dimecres i dijous parlar amb la gent que estem a favor de la comissió mixta per tal d'explicar-nos com pensa dur este nou mandat, i quina és la seua idea de integració de la dona i el camí per arribar a la comissió mixta, de moment tot apunta a que l'any que ve tornarem a votar però això si president o presidenta i enguany serà el traspas
Toni te previst entre dimecres i dijous parlar amb la gent que estem a favor de la comissió mixta per tal d'explicar-nos com pensa dur este nou mandat, i quina és la seua idea de integració de la dona i el camí per arribar a la comissió mixta, de moment tot apunta a que l'any que ve tornarem a votar però això si president o presidenta i enguany serà el traspas
aleshores quant facen reunio, per exemple, Penelope tindra q estar present ja q es delega de cartrons, no???
nop, pel que sembla el sistema serà el seguen: la junta se reunirà abans de fer la reunió o el dia abans o com creguen i després se faran les dos reunions la de dones i la de homes però les dos aniran amb la mateixa temàtica.
Per una part es bona idea, els problemes de la falla seran tractats des dels dos punts de vista i tant homes com dones sabrem del problemes de tota la falla en conjunt.
Per altra part no ho veig operatiu ja que quan abuses de reunions la gent tendeix a cansar-se i acaba mitja hora abans cridant i dient allò de : "Toni hui de que parlem?"
Per una part es bona idea, els problemes de la falla seran tractats des dels dos punts de vista i tant homes com dones sabrem del problemes de tota la falla en conjunt.
Per altra part no ho veig operatiu ja que quan abuses de reunions la gent tendeix a cansar-se i acaba mitja hora abans cridant i dient allò de : "Toni hui de que parlem?"
aleshores les reunions es faran per separat????
CENTO escribió:no és correcte parlar d'algo que no se sap, a la reunió de divendres passat eren 50 persones i no quatre gats, i de moment el delegat nou de cartrons serà si no passa res Penèlope.
jo no he dit que foreu 4 gats, però el que es va dir en la reunió d`avans de Pasqua, era que el 17 es faria reunió per parlar dels comptes de l`any, però res de elegir president, o aixó vaig entendre jo (que tot pot ser), i no deslegitime la votació però crec que no s`ha fet com cal!!!
ara, aixó si, feina te Toni per dur endavat esta tasca!!!!
maite SI tu a les dones i el teu home a la des homes...
Hector, jo també vaig entendre això. El dia 17 es faria reunió per dir els comtes i el dia 25 es votaria al president. Quin dia es farà eixa reunió? Dimecres o dijous? Qui té què anar? Les dones o tots? Qui ens avisarà del dia i hora? Hui hi havia gent en el casal. Ja s'ha fet la reunió i jo no m'he enterat? I Penelope és cartonera perquè es va oferir ella.
Esther- Cantidad de envíos : 389
cento estas defraudanme, pero bueno es normal tambe eres home, i tenies que seguir la tonica d'ells. Les coses com estan dient per ahi no son correctes, i si "hui no era el dia" per a dir certes coses, crec que el divendres tampoc era dia per a eleccio de president. Respecte a l'integracio de la dona en la junta i fer ixes reunions jo que vols que el diga, no pots estar tota la setmana fent reunions i anar pegant bacs per ahi, que tots tenim massa coses que fer. pero bé ja vorem. la veritat es que jo tampoc tinc ganes d'anar a la reunio del divendres. ¿ Pa que? ¿Será el dia o no sera el dia?.
amparo- Cantidad de envíos : 233
CENTO escribió:nop, pel que sembla el sistema serà el seguen: la junta se reunirà abans de fer la reunió o el dia abans o com creguen i després se faran les dos reunions la de dones i la de homes però les dos aniran amb la mateixa temàtica.
t`ha falta apuntar la reunió de "la no junta" per a decidir de que es va a parlar en la reunió de la junta i al mateix temps de les reunions separades!!! perque no fem una video conferència amb les dos reunions, així es pot parlar de tot sabent el que pensa cadascú? pareix que el problema es que tènen por de fer la reunió conjunta,quin es el motiu?
HECTOR escribió:t`ha falta apuntar la reunió de "la no junta" per a decidir de que es va a parlar en la reunió de la junta i al mateix temps de les reunions separades!!! perque no fem una video conferència amb les dos reunions, així es pot parlar de tot sabent el que pensa cadascú? pareix que el problema es que tènen por de fer la reunió conjunta,quin es el motiu?
Ahi esta la qüestio.
PERQUE NO DIXEM DE PARLAR SEMPRE DE LO MATEIX!!!!! MABURROOROROROROROROROROROR
Lo què no volen és estar en companyia de les seues dones. Aixina m'ho va dir un faller dels què no vol reunions conjuntes.
Esther- Cantidad de envíos : 389
MARIETA escribió:PERQUE NO DIXEM DE PARLAR SEMPRE DE LO MATEIX!!!!! MABURROOROROROROROROROROROR
este era el foro pera parlar d`esta reunió, encara que ja no hi ha res que dir!!! ara tens l`oportunitat d`obrir-ne un nou!!! vinga animat!!!! que no siga tot ficar fotos teues amb el ciri en la mà!!! i este al recordatori!!!!
Jo tambe vaig entendre al igual que Hector que el divendres passat seria la reunio dels conters, crec que no digueren res de la votació per a president, de totes maneres crec que Toni ho farà molt be, ara el que tenim que fer es ajudar-lo el que pugam per a poder endur endavant aquest projecte, i estic segur que no serà gens fàcil i que el primer any de junta mixta n´hi hauran molts pensaments diferents i potser ens duguen a alguna discusió i crítica entre la gent que arrime l´hombro.
X cert, al final si que podré anar a la reunió conjunta, falta saber si tindre ganes d´anar, no me motiva massa.....
X cert, al final si que podré anar a la reunió conjunta, falta saber si tindre ganes d´anar, no me motiva massa.....
amparo escribió:cento estas defraudanme, pero bueno es normal tambe eres home, i tenies que seguir la tonica d'ells. Les coses com estan dient per ahi no son correctes, i si "hui no era el dia" per a dir certes coses, crec que el divendres tampoc era dia per a eleccio de president. Respecte a l'integracio de la dona en la junta i fer ixes reunions jo que vols que el diga, no pots estar tota la setmana fent reunions i anar pegant bacs per ahi, que tots tenim massa coses que fer. pero bé ja vorem. la veritat es que jo tampoc tinc ganes d'anar a la reunio del divendres. ¿ Pa que? ¿Será el dia o no sera el dia?.
Lamente tindre que dir que jo sí que me sent defraudat, ara és el torn de dir la nostra, la clau està al pany no cal que obriga ningú la porta, esta també es nostra, jo porte molts anys esperant açò perquè ara tu faces un "MARE EM CAGUE" o jo estic veient-ho així, Amparo has de moure tu la fitxa, el tauler esta damunt la taula. He confiat sempre en tu i vull continuar fent-ho, crec que sempre he estat al teu costat en este tema.
Vaaaaaaaaaaaaaaaa¡¡¡que si calentem l'ambient entre nosaltres mateixos si que estem apanyats.El que pasa es que veiem que les coses no van i que continuen anat amagades i sense comptar amb nosaltres pero no ens fa falta que conten en nosaltres.Quan mos cansem montem una falla independent i arreando, que no serem els primers ni els últims..jejejejeje
i seriem gent de sobra per a montarla, jajajajajajja
Página 7 de 15. • 1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 15
Página 7 de 15.