Últimos temas
Buscar
50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!!
+14
maretes
Ferri
Maite
berni
josele
Esther
HECTOR
voro83
MARIETA
CrisCampi
Natalia
amparo
Rakeletes
CENTO
18 participantes
Página 14 de 15.
Página 14 de 15. • 1 ... 8 ... 13, 14, 15
Re: 50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!!
Jajajaja!!! jo pense igual que tu Hector, encara que tambe entenc a Arturo, es normal que li demane ajuda als de sempre, perque es en qui mes confiança tindra, no va a dirliu a qualsevol d´estos que dius tu que s´omplin la boca?? pa que!! la resposta seria la mateixa que li donares tu el dia la presentacio, jajaja.....
josele- Cantidad de envíos : 827
algú va al sopar de l'aniversari? de moment tots els qui he preguntat no va ningú.
al de l'aniversari et refereixes a la gala????????????????
Maite- Cantidad de envíos : 698
si es veritat el que m`ha arrivat al meus oits possiblement no!!!!
no està la cosa com per anar fent eixes despeses!!!! ara que encara quedea molt de temps!!!! ja vorem!!!!
em torne a citar per si la gent no ho tenia clar!!!!
no vaig perque el preu siga este o aquell, però si en el mateix mes tinc una boda i una despedida, la cosa ja no es pot allargar, i mes, es probable que una cosa coincidisca amb una altra!!!
i una altra cosa, jo no he anat a cap reunió ni de la falla ni de la junta organitzadora del 50 aniversari, mes que res perque no tinc temps, quan l `he tingut he anat a ajudar però quan no es pot no es pot!!! i no vaig a criticar ni ha dir el que es podria fer o no, ja fan prou la gent que està perdent el seu temps en organitzar-ho!!!
no està la cosa com per anar fent eixes despeses!!!! ara que encara quedea molt de temps!!!! ja vorem!!!!
em torne a citar per si la gent no ho tenia clar!!!!
no vaig perque el preu siga este o aquell, però si en el mateix mes tinc una boda i una despedida, la cosa ja no es pot allargar, i mes, es probable que una cosa coincidisca amb una altra!!!
i una altra cosa, jo no he anat a cap reunió ni de la falla ni de la junta organitzadora del 50 aniversari, mes que res perque no tinc temps, quan l `he tingut he anat a ajudar però quan no es pot no es pot!!! i no vaig a criticar ni ha dir el que es podria fer o no, ja fan prou la gent que està perdent el seu temps en organitzar-ho!!!
Última edición por HECTOR el Lun Nov 23, 2009 10:57 am, editado 1 vez
HECTOR- Cantidad de envíos : 1009
Home pos jo crec que deuriem d´anar, no? total això només ho celebrarem 1 vegada en la vida, començem a ahorrar yau.
I si no pos fem un sopar paralelo i anem a un atre puesto mes baratet......jajajaja.
X cert, de quin sopar esteu parlant?? informeume que estic prou desconectat de la falla.
I si no pos fem un sopar paralelo i anem a un atre puesto mes baratet......jajajaja.
X cert, de quin sopar esteu parlant?? informeume que estic prou desconectat de la falla.
Josele el dels 50 anys consecutius que se farà al febrer a la cancela junt als fallers d'Honor.
josele escribió:Home pos jo crec que deuriem d´anar, no? total això només ho celebrarem 1 vegada en la vida, començem a ahorrar yau.
el fer un sopar paral·lel, res de res, que ací de seguida la gent es monta rollos!!!!
a part dels motius que ja he dit, possiblement per eixes dates tinga altres compromisos (bodorrio, per a que no penseu mal!!!) així que si tinc que triar ho sent, però el primer es el primer!!!! però aixina i tot si no tinguera res, dubte que anara!!! preferisc fer la arreplegaeta per a gastar-me`ls en falles!!!!!
Avans de dir si es car o no hi ha que saber-ho tot i per aixo hi ha que anar a les reunios. De veritat sabeu lo que vos va a costar el sopar de la gala ? Jo crec que no ... pregunteu-ho i ja parlem.
tia Inma- Cantidad de envíos : 18
Es va aprobar per molta gent, jo no estaba m'ho m'han dit, que sí volieu celebrar el aniversari, però a l'hora de participar en la organizació dels diversos actes som quatre mal contats... es aniversari de tots, i jo soc novata.
Això passa en tot, no es només en la celebració de l´aniversari.
Cabezas pensantes hay muchas, pero luego a la hora de currar que curren otros....
Cabezas pensantes hay muchas, pero luego a la hora de currar que curren otros....
pue ci !!!!! i per aixo NO hi ha que anar mirat-mos a vore qui fa i qui no i el que fa encara moltes gràcies, en tot ...
Sols heu dic per que per a saber les coses "reals" hi ha que anar a les reunions avans de opinar de certes coses. I sols em referixc a lo del preu del sopar de la gala. Ah ! i a mi no es que em sobren !!!!!
Sols heu dic per que per a saber les coses "reals" hi ha que anar a les reunions avans de opinar de certes coses. I sols em referixc a lo del preu del sopar de la gala. Ah ! i a mi no es que em sobren !!!!!
Inma no t'enfades soles se queixen per la situació per la que estem passant tots no per que siga mes o menys barat.
Cento que jo no m'enfade !!!!! aso no es una prioritat per ami !!!!! jo soc la primera que pensa i he dit que es mal moment per a gastos "extra", però tambè es veritat que cal que al principit soc de les que no estava d'acord, al escoltar les raos que em donaren i les "condicions" per al fallers que hi ha dins de aquesta festa, a les hores crec que no està malament. I seguixc dient que hi hauria que anar a les reunions per a "saber" de veritat lo que es vol fer i si hi ha algun dupte preguntar davant de tots i dir si et sembla correcte o no. Estem TOTS en crisis .... i jo puc dir que tinc sort !!!!!
a nem a vore, que no tot es problema de diners (en el meu cas, i no es que em sobren!!) en el meu cas es que tinc boda i despedida el mateix mes, així que la cosa es posa un poc (o molt) cap amunt!!!! i si es podria anar a les reunions però quan no tens temps, no es poden fer moltes coses, i hui en dia jo no el tinc (encara que entre al foro de la falla de quant en quant!!!jajajajajajaja)
Valeeeeeeee !!!!! que no estic "bonegant" a ningù.
I ja sé que tens boaaaaa ....
Ho vaig dir el primer día per a que ho llegiren tots i es pogueren aclarar certs duptes que hi ha i que sa dit per part de molta gent.
I aixo no vol dir que sigau tots/es.
Que jo no tinc interes personal !!!!!!! soy una mera informadora jajajajajaj
I ja sé que tens boaaaaa ....
Ho vaig dir el primer día per a que ho llegiren tots i es pogueren aclarar certs duptes que hi ha i que sa dit per part de molta gent.
I aixo no vol dir que sigau tots/es.
Que jo no tinc interes personal !!!!!!! soy una mera informadora jajajajajaj
Hector tu quant no tens temps es una vegada acabes l´horari laboral, no? perque mentres treballes abusaes que tens temps pa tot, jajajaja!!
josele escribió:Hector tu quant no tens temps es una vegada acabes l´horari laboral, no? perque mentres treballes abusaes que tens temps pa tot, jajajaja!!
el mateix que tens tu!!!!jajajajajaja
per el que veig vosaltres si teniu temps per a tot ja ja ja !!!!!
Aixina i tot encara li falten unes quantes horetes de més al dia per a poder fer coses, com per exemple dormir un parell d´horetes més, jajajaja.
NO SÉ QUE HA PASSAT, ESTA MATÍ HE DIXAT UN MISSATGE I NO A EIXIT.
BE SOLS ERA RECORDAR-VOS QUE EL PROPER DIUMENGE DÍA 20 A LES 13H. EM D'ESTAR TOTA LA FALLA PER A LA FOTO COLECTIVA A LA PLACETA DEL CONVENT.
XIQUETS, JOVENETS, MIG MIG I MAJORETS !!!!!
SI VOLS QUE NO T'HO CONTEN ....
BE SOLS ERA RECORDAR-VOS QUE EL PROPER DIUMENGE DÍA 20 A LES 13H. EM D'ESTAR TOTA LA FALLA PER A LA FOTO COLECTIVA A LA PLACETA DEL CONVENT.
XIQUETS, JOVENETS, MIG MIG I MAJORETS !!!!!
SI VOLS QUE NO T'HO CONTEN ....
Imma això de "MIG MIG" quines edats compren?
jo pense anar igual, això sí, que no faça tant de fred com estos dies.
jo pense anar igual, això sí, que no faça tant de fred com estos dies.
si fa fred una cassalleta (o dos) i calentets a fer-mos l`afoto col·lectiva!!!!jejejejejeje
He sentit casalleta?????????????????????????'M'apunte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maite- Cantidad de envíos : 698
tu no pots beure!!!!! tu a veure com beguem els demés!!!!jajajajajajaja
Página 14 de 15. • 1 ... 8 ... 13, 14, 15
Página 14 de 15.