Últimos temas
Buscar
trivial faller
+11
Maite
pakito
Natalia
CrisCampi
HECTOR
Arturo
amparo
CENTO
MARIETA
Rakeletes
maretes
15 participantes
Página 1 de 23.
Página 1 de 23. • 1, 2, 3 ... 12 ... 23
trivial faller
el cento i jo vos proposem un trivial faller, constará d'una pregunta setmanal sobre temes de la nostra comissió tant histórics com actuals. Que vos sembla la proposta? Per anar fent boca ....
Allá va la primera: ¿En quin any es va fundar la nostra falla?
Allá va la primera: ¿En quin any es va fundar la nostra falla?
Re: trivial faller
President: D. Francisco Segarra i Fabiá.
President infantil: Diego Salas i Bruquetas.
Fallera Major: Srta. Pepita Meseguer i Ferrando.
Fallera Major infantil: Maria Fernanda Osca i Rodriguez.
ale arreglao jejeje Rakel a que no sabes de donde lo he sacado!!!
la meua pregunta desde quin any tenim presidenta en la falla????
bestes
President infantil: Diego Salas i Bruquetas.
Fallera Major: Srta. Pepita Meseguer i Ferrando.
Fallera Major infantil: Maria Fernanda Osca i Rodriguez.
ale arreglao jejeje Rakel a que no sabes de donde lo he sacado!!!
la meua pregunta desde quin any tenim presidenta en la falla????
bestes
MARIETA- Cantidad de envíos : 514
Si que se d'on ho has tret o al menys se d'on ho podies traure del llibret de falles de fa 2 anys el de esther.jajaja.
En el blog també està que jo vaig fer un article de això.
Ja teu mirare lo de la presidenta.jajajaja
En el blog també està que jo vaig fer un article de això.
Ja teu mirare lo de la presidenta.jajajaja
Asiiii!!!! Pues eso yo no lo sabía???
Ja liu preguntare jo a Concheta. que tot aixo a ella li mola parlaro. jejejejeje
si es ella el toka mar fer una pregunteta!!!!
Ja liu preguntare jo a Concheta. que tot aixo a ella li mola parlaro. jejejejeje
si es ella el toka mar fer una pregunteta!!!!
6 anys desde el any 1969-1970 fins al 1974-1975
amparo- Cantidad de envíos : 233
pero marieta no preguntaba qui va ser la primera presidenta, preguntaba en quin any tinguerem la primera
Informe que Concheta Vidagany no va ser la primera presidente, foren moltes mes antes que ella, liu vaig preguntar pero no s´han recordava la dona qui va ser la primera.
Ara pregunte jo QUi va ixir de presidenta el pasat divendres?
Ara pregunte jo QUi va ixir de presidenta el pasat divendres?
jiji, eixa si que ho se jo estaba en la reu, La nova presidenta es:................................AMPARO FRANCO.........
molt be amparo has respost correctament a la pregunta meua.Jo no sabia ni qui era la veritat....jjajajajajajaa
yeeeeeeeeeeee ja se qui va ser la primera presidenta
MANOLA ANDRES BATALLA EN EL ANY 1981
aixo si les reunions subersives es feren en el carrer sueco en casa Conxeta Vidagany
jajajajajajjaajajajajjaj
MANOLA ANDRES BATALLA EN EL ANY 1981
aixo si les reunions subersives es feren en el carrer sueco en casa Conxeta Vidagany
jajajajajajjaajajajajjaj
mol be Amparitooooo!!!!
ara el toca formular 1 pregunta.
amparito ja se sap algo del basquet femeni?
ara el toca formular 1 pregunta.
amparito ja se sap algo del basquet femeni?
la resposta a en quin any es va funda la nostra falla no es correcta, hi ha una reseña en el llibret de l'any 1979 que diu que en el any 1917 ja tinguerem falla, i segons tinc entens en el llibre flors de marje tambe fa alusio a que avans de 1952 ja havia falla verge de sales.
respecte al basket no eu tinc clar pero segurament jugarem el disabte dia 10, ja eu comentem el dimecres en el sopar, val guapetona
besets
besets
Es veritat el que diu Amparo respecte a la fundació de la falla, però hi ha que dir que oficialment l'any de fundació de la Falla Verge de Sales es l'any 1952.
Si no recorde mal la falla plantada en 1917 en el cantó del C/ Sant Miquel (davant del que es hui la lluna) es digué de l'Exposició, i les alusions en el llibre "flors de marche" es per un monument plantat en el C/ Mare de Déu, sense dir si existia comissió de falla.
Respecte al basket, dir que les noticies en la pagina estan publicades, i a falta de confirmació el campionat comença el proper disabte dia 3.
En breu farem publiques les dades dels actes per l'exercici 2008-09
Si no recorde mal la falla plantada en 1917 en el cantó del C/ Sant Miquel (davant del que es hui la lluna) es digué de l'Exposició, i les alusions en el llibre "flors de marche" es per un monument plantat en el C/ Mare de Déu, sense dir si existia comissió de falla.
Respecte al basket, dir que les noticies en la pagina estan publicades, i a falta de confirmació el campionat comença el proper disabte dia 3.
En breu farem publiques les dades dels actes per l'exercici 2008-09
Arturo- Cantidad de envíos : 57
Es recorda a tots els fallers i falleres que el sopar fi d'exercici es per nosaltres, no per convidats, fallers d'honor i amics.
Fer constar aço degut a que he sentit dir per ahir a alguna persona que l'havien convidada a anar al casal a beure debades perque hi havia barra lliure.
Fer constar aço degut a que he sentit dir per ahir a alguna persona que l'havien convidada a anar al casal a beure debades perque hi havia barra lliure.
Per cert hui a les 22 h soparem al casal de "sobaquillo" i després montarem les taules per demà. Esteu tots convidats a vindre.
Un altra cosa, l'any 1952 es el de fundació oficial, l'any 1961 el primer de falla plantà inintirrumpidament fins hui i l'any 1969 el primer censats en la Junta Central Fallera de Valencia. Primera falla de Sueca censà en la Junta Central Fallera i d'ahí que som la número 1, i la primera de Sueca que va rebre el distintiu d'Or i Brillants amb Fulles de Llorer col·lectiu de la Junta Central Fallera.
Vaja dades si no recorde mal, ja que estic escrivint de cap.
Vaja dades si no recorde mal, ja que estic escrivint de cap.
Amparo te toca fer pregunta.
per cert eixes falles del carrer de la mare de déu crec que les feia la societat "la artistica" que tenia la seu on hui és la lluna.
per cert eixes falles del carrer de la mare de déu crec que les feia la societat "la artistica" que tenia la seu on hui és la lluna.
ahi va la pregunteta
algu sap qui compon el consell de BRUIXOTS de la falla?
algu sap qui compon el consell de BRUIXOTS de la falla?
Amparo eixa es una pregunta sense resposta, a no ser que contesten ells mateixos, ja que hi han moltes especulacions però cert no se sap quines persones el formen.
Jo podria dir un que deu formar part del consell que es qui em dona el paperet per llegir el dia de fi d'exercici. Però si ells no es destapen no vaig a ser jo qui en diga només un.
Les garrofetes deuen ser els mateixos, ja que la mateixa persona es la qui em dona el paperet per llegir.
Jo podria dir un que deu formar part del consell que es qui em dona el paperet per llegir el dia de fi d'exercici. Però si ells no es destapen no vaig a ser jo qui en diga només un.
Les garrofetes deuen ser els mateixos, ja que la mateixa persona es la qui em dona el paperet per llegir.
Página 1 de 23. • 1, 2, 3 ... 12 ... 23
Página 1 de 23.