Últimos temas
Buscar
parlem d'esports
+10
maretes
Esther
CrisCampi
Rakeletes
amparo
Arturo
MARIETA
CENTO
HECTOR
Natalia
14 participantes
Página 1 de 5.
Página 1 de 5. • 1, 2, 3, 4, 5
parlem d'esports
Ací podriem ficar fetxes de campionats de la JLF, basquet, futbet, fronto...tot al que la falla es presente.
Aixi sabrem fetxes, classificacions, etc..
Aixi sabrem fetxes, classificacions, etc..
Re: parlem d'esports
l`alçament de plàstic amb líquids diversos, i la barra fixa es poden incluir com a esports? si es així les competicions son tots els dissabte i algunes dates assenyalades (o no!)!!!
si es així en conec uns quants campions mundials!!!!!!
si es així en conec uns quants campions mundials!!!!!!
HECTOR- Cantidad de envíos : 1009
Hector!!!! jo m'apunte a eixe campionat!
Natalia que són dates no fetxes, ainssss.
per cert el basket comencen esta setmana.
Natalia que són dates no fetxes, ainssss.
per cert el basket comencen esta setmana.
Cento no vajes tocant-mela moral, a vore si ara resulta que eres expert en ortografia i gramatica, m'entens quan escric , pues "punto pelota" que no ja no estic ni a l'institut ni a l'universitat, escric a nivell col.loquial.
i el tema va d'esports, si vols crees un tema de "cuadernos rubio"
i el tema va d'esports, si vols crees un tema de "cuadernos rubio"
I quin va ser el resultat? van guanyar les nostres jugadores?
pero kin resultat!!! si jugem este Saturday. El dissabte pasat jugarem atres falles. Nosaltres jugem este aixi ke ia que anar animar OK. L´hora del partit liu dixe que eu diga Amparito la Presi.
MARIETA- Cantidad de envíos : 514
jo vos animaré desde la caseta del Queru!!!
es que tinc aniversari!!! i tu també Marieta!!!
es que tinc aniversari!!! i tu també Marieta!!!
jo em referia a aixo, que altres falles jugaren, l'hora crec que es a les 17, se que juga cervants este dissabte tb que s'estrenen en el basquet femeni...
jo anire a animar , encara que siga un ratet, que com estem al pis montant, em queda prop
jo anire a animar , encara que siga un ratet, que com estem al pis montant, em queda prop
jejeje A mi no man dit Res aixina es que jo em lliure de la tortas del Sabado!!!
em referix a casa el keruvin. al partit si ke anire..... Clar, clar como no!!!
MARIETA escribió:em referix a casa el keruvin. al partit si ke anire..... Clar, clar como no!!!
quin va ser el resultat delpartit de basquet femení? supose que es va guanyar, no?
pd: Supose que el Queru no et va dir res perquè ho va fer corrreu electrònic i si no te el teu es per aixó que no t`ha arribà!!!
TENIEM KE JUGAR 3 PARTITS en lestadio municipal PERO al final el temps no acompanya y en juarem 1 guanyanlo CLAR!!!! este Saturday suponk ke jugarem els dos que keden mes la semifinal y final, en el pabello
ke la vesteta en ka el keru be!!!! jejejejejej
ke la vesteta en ka el keru be!!!! jejejejejej
En el frontó la parella Toni Meseguer-Pepe Micó guanyaren 21-16 a la parella de la Falla Sucro.
Tractarem de publicar els actes esportius el més aviat posible en la WEB.
Tractarem de publicar els actes esportius el més aviat posible en la WEB.
Arturo- Cantidad de envíos : 57
maria ja tens el informe, jaajajajajajjja
bromes apart, com estas de la maneta? ja estas a punt per al disabte?
bromes apart, com estas de la maneta? ja estas a punt per al disabte?
amparo- Cantidad de envíos : 233
La ma de Lujo!!!!!!!!!!!!!!!! prepara per a jugar. No mes ens falta saber l´hora y tot arreglat per al Saturday.
Lo mal es que tenim una baixa en l´equip de basquet, Maria Vallet lessionada . Eu sabies Amparito????? jejejejejejejejejejejeje................. asi ke el toka durme a urgensies!!!!
PD: L´INFORME MEDIC??? toki el dimecres avore si el tenien y man dit que el dissapte ens pasem a per ell despres dels partits !!! jejeje
BEsets
Lo mal es que tenim una baixa en l´equip de basquet, Maria Vallet lessionada . Eu sabies Amparito????? jejejejejejejejejejejeje................. asi ke el toka durme a urgensies!!!!
PD: L´INFORME MEDIC??? toki el dimecres avore si el tenien y man dit que el dissapte ens pasem a per ell despres dels partits !!! jejeje
BEsets
el disabte a les 4 en el poli, ja se que maria vallet esta lesiona, ara li preguntare com esta del peuet, pero si no pot juar la vullc en el poli de animaora i de entrenaora, jajajajajaj
que com animaora tambe es molt bona. i despres anirem a per el informe als portxets o a la punta, val?
que com animaora tambe es molt bona. i despres anirem a per el informe als portxets o a la punta, val?
K AMPARITO FINS DEMA!!!
si sisisisisisisisis eixes son les meues chiques hui hem guanyat al mercat 26 a 18 ya estem en simifinals al disabte a les 4.30 en el pabello cobert semifinal SALES - PORTAL y si no pasa res raro ya estem en la final. MARIA VALLET esperem una pronta recuperacio i per fa si no pots juar vine per lo menos a donarmos apoyo moral que aixo tambe eu fas mol be. a la resta de membres de la comisio el que vullga vindre a apoyar tambe pot vindre ANIM CAMPIONES QUE JA CASI TENIM LA COPA EN LA MA |
|
Oe,oe,oe,oe,oe,oe.....
jo este finde si que puc anar,que no tinc boda ni res, digueume a quina hora es segur perque ja me'n han dit tres,4, 4 i mitga o 5?
jo este finde si que puc anar,que no tinc boda ni res, digueume a quina hora es segur perque ja me'n han dit tres,4, 4 i mitga o 5?
el disabte a les 4.30 en el pabello cobert SEMIFINAL SALES-PORTAL hi ha que anar a animar al equip SA-SA-SALES LA MILLOR OEEEOEOEOEOEOEOEEO |
Ei, enhorabona, xiques. Jo tampoc podré anar aquest dissabte. Però vos animaré des del balneari d'Archena, jejeje, fent-me massatjets. Una altra coseta, Arturo, que el dissabte passat també jugaren al frontó Nando i Sergio i també guanyaren. Lo que no sé és contra qui jugaren, però guanyaren i es banyaren mogolló de la pluja.
Besukiiiisss amanta.
Besukiiiisss amanta.
Esther- Cantidad de envíos : 389
Buahhh, jo este dissabte tb vaig a vore Sales versus Portal, jajajaja...que esta interesant eixe partit.
jo aquest cap de setmana tb tinc lliure de boda, un que tinc, l'aprofitare, a les 4.30 estare al poli!!!
jo aquest cap de setmana tb tinc lliure de boda, un que tinc, l'aprofitare, a les 4.30 estare al poli!!!
Página 1 de 5. • 1, 2, 3, 4, 5
Página 1 de 5.