Falla Verge de Sales -SUECA-
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» FELICITACIONS I CEL·LEBRACIONS!!!!
Opinions sobre la nova pàgina web - Página 2 EmptyMiér Mar 10, 2010 1:34 pm por josele

» 50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!!
Opinions sobre la nova pàgina web - Página 2 EmptyMiér Mar 10, 2010 1:29 pm por josele

» Pon un titulo
Opinions sobre la nova pàgina web - Página 2 EmptyMiér Mar 10, 2010 1:26 pm por josele

» Alcoholicos conocidos
Opinions sobre la nova pàgina web - Página 2 EmptyMiér Feb 24, 2010 6:21 pm por josele

» TRIVIAL FALLER 2009-2010
Opinions sobre la nova pàgina web - Página 2 EmptyVie Feb 12, 2010 7:18 pm por josele

» PAREGUTS RAONABLES!!! O NO TANT!!!!!
Opinions sobre la nova pàgina web - Página 2 EmptyLun Ene 18, 2010 7:07 pm por josele

» Foro Rosa del Mon Faller 2009
Opinions sobre la nova pàgina web - Página 2 EmptyLun Dic 14, 2009 3:06 pm por josele

» FALLES 2010!!!!
Opinions sobre la nova pàgina web - Página 2 EmptyMar Oct 20, 2009 5:42 pm por tia Inma

» Agermanats '09
Opinions sobre la nova pàgina web - Página 2 EmptyLun Sep 14, 2009 5:25 pm por josele

Sondeo

Votacions sobre AGERMANATS

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 2 Vote_lcap50%Opinions sobre la nova pàgina web - Página 2 Vote_rcap 50% [ 11 ]
Opinions sobre la nova pàgina web - Página 2 Vote_lcap5%Opinions sobre la nova pàgina web - Página 2 Vote_rcap 5% [ 1 ]
Opinions sobre la nova pàgina web - Página 2 Vote_lcap14%Opinions sobre la nova pàgina web - Página 2 Vote_rcap 14% [ 3 ]
Opinions sobre la nova pàgina web - Página 2 Vote_lcap0%Opinions sobre la nova pàgina web - Página 2 Vote_rcap 0% [ 0 ]
Opinions sobre la nova pàgina web - Página 2 Vote_lcap9%Opinions sobre la nova pàgina web - Página 2 Vote_rcap 9% [ 2 ]
Opinions sobre la nova pàgina web - Página 2 Vote_lcap0%Opinions sobre la nova pàgina web - Página 2 Vote_rcap 0% [ 0 ]
Opinions sobre la nova pàgina web - Página 2 Vote_lcap23%Opinions sobre la nova pàgina web - Página 2 Vote_rcap 23% [ 5 ]

Votos Totales : 22

Buscar
 
 

Resultados por:
 


Rechercher Búsqueda avanzada


Opinions sobre la nova pàgina web

+11
HECTOR
amparo
Oscaret
MARIETA
CrisCampi
maretes
CENTO
Rakeletes
Natalia
voro83
pakito
15 participantes

Página 2 de 4. Precedente  1, 2, 3, 4  Siguiente

Ir abajo

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 2 Empty Re: Opinions sobre la nova pàgina web

Mensaje por CENTO Miér Mar 26, 2008 9:45 pm

Comissió mixta? no! comissió de falla, que mixta és la paella, tots iguals, tots fallers, i afegisc, tots a pagar el mateix; quin problema hi ha en que una dona siga presidenta, o vice, o secretària?
I una proposta més, per què no dur el saragüell el dia de la presentació i el de Sant Josep?
study
CENTO
CENTO

Cantidad de envíos : 606
Edad : 47
Localización : Sueca
Fecha de inscripción : 22/03/2008

http://elracodelcento.blogspot.com

Volver arriba Ir abajo

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 2 Empty Re: Opinions sobre la nova pàgina web

Mensaje por voro83 Miér Mar 26, 2008 11:06 pm

cento aixo de lo de saraguell em pareix molt injust per q ingual de digne es un tratje q altre ademes em pareix mes valencia el saraguell q el xaleco o inclus mes que " la tunica" pero per que sempre es vota lo del saraguell , q no es valencia o es estranger ????? , no se les raons

voro83

Cantidad de envíos : 99
Fecha de inscripción : 20/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 2 Empty Re: Opinions sobre la nova pàgina web

Mensaje por voro83 Miér Mar 26, 2008 11:13 pm

lo de la falla conjunta hi ha sentarmos tots els jovens i fero public un dia en la reunio i ficarmos un poc serios en ixe especte per q hi han dones q valen mes q els homens pa fer algunes cosetes i a reves tambe pero hi han la homens en l falla q no pensen igual i volen a les dones en casa mentres ells estan en la reunio

voro83

Cantidad de envíos : 99
Fecha de inscripción : 20/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 2 Empty Re: Opinions sobre la nova pàgina web

Mensaje por Oscaret Jue Mar 27, 2008 1:11 pm

Hola a tots fallers i no fallers Laughing . Porte açò encara un poc verd confused , pero porte idea d`arreglaro i aclarirme més study jejej.. En primer lloc, demane, que en cada tema es parle SOLS d´eixe tema, vullc dir, no mesclar coses val¿? Estic pensant quin esquema en quins apartats podem crear per a portar açò un poc ordenat, i per donar-li un poc de vida. Espere que la gent que es conecta i que sol entrar a parlar, mirar, opinar,... majudeu d´alguna forma, estic obert a noves idees. Com sabeu podeu obrir un tema de conversa y demés. cheers

No se si sabeu que m`hi podeu enviar missatges privats en cas de que no volguereu que la resta de la gent s´anterara.
Es justament ahí ----------------------------------------------------------------------------------------->>>
Hi ha un dibuixet d`un ninotet on baix possa PM, punxeu damunt i escribiu.
També podeu contactar amb mi a través de la direcció de correu: fallavs@fallavergedesales.com

Espere vostres idees. Un salut.


Última edición por Oscaret el Jue Mar 27, 2008 1:31 pm, editado 2 veces
Oscaret
Oscaret
Admin

Cantidad de envíos : 30
Edad : 40
Localización : Sueca
Fecha de inscripción : 27/01/2008

http://www.fallavergedesales.com

Volver arriba Ir abajo

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 2 Empty Re: Opinions sobre la nova pàgina web

Mensaje por Oscaret Jue Mar 27, 2008 1:23 pm

voro83 escribió:per cert jo opine q este foro podriem tambe ficar la opcion de enseñar els msn per a tindre un major contacte entre tots els falleros, el meu es voro83@hotmail.com

Salva, l`opció del MSN está activada, ja te posat jo el teu Messenger per a que la gent tel puga vore.
Oscaret
Oscaret
Admin

Cantidad de envíos : 30
Edad : 40
Localización : Sueca
Fecha de inscripción : 27/01/2008

http://www.fallavergedesales.com

Volver arriba Ir abajo

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 2 Empty reunions en el cau

Mensaje por amparo Mar Abr 01, 2008 8:56 pm

yo crec que no fa falta asentarse ningu pa fer que la reunio siga una sola, lo unic que fa falta es que es pose a votacio per eximple el proper divendres dia 4 que se supon que estarem tots en la reunio i votar i si ix majoria pues eu senc y el que no estiga conforme que no vaja a les reunion i que es quede en sa casa.
jo crec que som la unica falla en sueca que fa dos reunions, bueno mosatros y el mercat.
amparo
amparo

Cantidad de envíos : 233
Fecha de inscripción : 01/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 2 Empty Re: Opinions sobre la nova pàgina web

Mensaje por HECTOR Jue Abr 03, 2008 10:10 am

voro83 escribió:hola com puc ficarme una foto en el meu perfil????

Estas segur que pots ficar una foto teua? tindràs que fer una maxi reducció de la teua foto per a poder eixir!!!jajajajaja

per cert Paco, el dia del sopar de final de exercici vas a vindre al casal? ho dic perque Ferri (Carlos) vol fer un Cd amb totes les fotos d`estes falles per a que les pugues publicar!!!si no estas li diré que li les done a Oscar (antes de bufar-se!!!) Very Happy
HECTOR
HECTOR

Cantidad de envíos : 1009
Localización : a la vora del riu mare!!!
Fecha de inscripción : 01/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 2 Empty Re: Opinions sobre la nova pàgina web

Mensaje por Esther Vie Abr 04, 2008 7:40 pm

Buenas a tooooots!!!!! Pensaveu que no entraria? Jejejeje. Com va la cosa? Encara teniu resaca de Falles?
Ei, creadors de la web, enhorabona, està molt guapa. Ara només hem de fer-la durar. Cambiant un poc de tema. Jo també estic d'acord amb les reunions tots junts. Esta nit ho votem, val? Com hui (supose) vindrà molta gent, farem més força (esperem). Primo, jo ho escriuria tot ací, en general, perquè pensa que en la Falla no hi només un tema de què parlar, hi han molts, i si tingueres que obrir un tema per cada tema (valga la redundància) que volem escriure, en la pàgina principal del fòrum no cabrien tots. Així podem parlar en una sola volta de tot el que volgam, no ho penses? En fi, tú manes. És la meua opinió.

Molts besukis a toooooots. Fins la nit. flower
Esther
Esther

Cantidad de envíos : 389
Edad : 42
Fecha de inscripción : 04/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 2 Empty Re: Opinions sobre la nova pàgina web

Mensaje por Oscaret Vie Abr 04, 2008 10:01 pm

Esther escribió:Buenas a tooooots!!!!! Pensaveu que no entraria? Jejejeje. Com va la cosa? Encara teniu resaca de Falles?
Ei, creadors de la web, enhorabona, està molt guapa. Ara només hem de fer-la durar. Cambiant un poc de tema. Jo també estic d'acord amb les reunions tots junts. Esta nit ho votem, val? Com hui (supose) vindrà molta gent, farem més força (esperem). Primo, jo ho escriuria tot ací, en general, perquè pensa que en la Falla no hi només un tema de què parlar, hi han molts, i si tingueres que obrir un tema per cada tema (valga la redundància) que volem escriure, en la pàgina principal del fòrum no cabrien tots. Així podem parlar en una sola volta de tot el que volgam, no ho penses? En fi, tú manes. És la meua opinió.

Molts besukis a toooooots. Fins la nit. flower

Hola Cousin Smile , esque val la pena fer-ho per separat per varies raons: a l´hora de buscar confused qualsevol missatge referit a un tema, sempre será més facil trobarlo study si sas on buscar, fixat també que per ara som pocs donats d´alta en el fòrum, i ja portem 3 planes affraid simplement d´aquest tema, si algún dia arribárem a ser més gent, donat conter que cada persona té una opinió i si en forem 80 i responem els 80 cada ú el que vulga,de qualsevol tema, asò potser un caos perque no sabrem a qui responem o qui ens respon. També a l´hora de fer enquestes com per exemple la que va obrir cento, sería molt més dificil fer reconte. Jo pense que millor fer-ho per separat, i no es preocupeu per si obriu molts temes de conversa, quan crega pertinent o veja que sobra algun tema, faré neteja per a donar lloc a més temes. Si continuàrem com tu diws, al final saturaríem un tema i crearíem a saber la cantitat de planes al poc trellat, nose, amb permís de tots, continuaré tal com estabem fen-to. Podeu/em crear-ne un que siga d´opinió lliure si voleu, i allí parlar, quedar, contar,...fer el que volgau.

Adeu a tooots.

Oscar.
Oscaret
Oscaret
Admin

Cantidad de envíos : 30
Edad : 40
Localización : Sueca
Fecha de inscripción : 27/01/2008

http://www.fallavergedesales.com

Volver arriba Ir abajo

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 2 Empty Re: Opinions sobre la nova pàgina web

Mensaje por Esther Sáb Abr 05, 2008 4:47 am

Tens raó, primo. Fes-ho així. Ah, per cert, t'he trobat a faltar a la reunió conjunta. On estaves? Festejant? O de festeta? Aaaaaiiiiiii!!!!! En fi, no s'ha dit res de l'altre món. S'ha comentat un poc de tot: han nomenat a les Falleres Majors del nou exercici, s'ha comentat de fer uns reglaments per a que les parelles (que no siguen fallers) dels fallers vinguen uns certs dies (o no). Sense tindre que abusar, perquè si s'aprofitaren massa, tots fariem el mateix: que es borre la nostra parella i que vinga a tot. Amparo, estic d'acord amb tu. De què més hem parlat? Ostras, no m'enrecorde. Ah, si!! Cento ha proposat que, a la visita de cortesia, la furgona amb el menjar i beguda, ens acompanye durant tot el recorregut, així els xiquets no patiran sed (i els majorets tampoc, jejeje). Mon tio (Fernando Sancho) ha comentat que va ser la Falla la que proposà a la Junta Local, temps enrere, llevar les furgones, tractors, carros, etc... del mig, ja que hi hagué un incident amb un xiquet de la nostra Falla. S'aprobà, com hem comprobat durant aquests anys. Han comentat també algo sobre els xiquets menuts que van en companyia de les mares, ties, o el que siguen, que vajen davant amb els xiquets. Jo, com no estava d'acord, no he prestat molta atenció, així que d'aquest tema no puc parlar. Què més? Què més? Ostras, esque resumir tot el que han dit a la reunió en quatre línies no es pot. I com no m'enrecorde de res més, vos deixe, que tinc una miqueta de son Sleep , que ja és prou, prou tard.

Nanit, perletes.

Muaiiiiiiissss.
Esther
Esther

Cantidad de envíos : 389
Edad : 42
Fecha de inscripción : 04/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 2 Empty Re: Opinions sobre la nova pàgina web

Mensaje por CENTO Sáb Abr 05, 2008 5:01 am

Esther el tema dels carros en les ties, mamis, o el que siguen es senzill d'explicar, el nano que no se val per si mateix ha d'anar en el carro amb els familiars, però els que ja son mes fadrinets han de anar sols i davant junt al de la seua comissió, igual que férem tu i jo quan érem menudets, és a dir que a Ferranet l'has de dur tu on te toca anar a tu i Alex per exemple ha d'anar davant i son pare amb ell, però davant, crec que m'he explicat prou be, no? Question
CENTO
CENTO

Cantidad de envíos : 606
Edad : 47
Localización : Sueca
Fecha de inscripción : 22/03/2008

http://elracodelcento.blogspot.com

Volver arriba Ir abajo

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 2 Empty Re: Opinions sobre la nova pàgina web

Mensaje por Esther Sáb Abr 05, 2008 5:08 am

Correcte, Cento, estic d'acord. Com també estic d'acord amb el que hem fet enguany el dia de l'ofrena: anar tots els carros junts. Però hi ha hagut gent que ha proposat, per als passacarrers, ficar tots els carros junts, i en això és en lo que no estic d'acord, que jo vullc anar amb les meues amigues.

Besukiiiissss.
Esther
Esther

Cantidad de envíos : 389
Edad : 42
Fecha de inscripción : 04/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 2 Empty Re: Opinions sobre la nova pàgina web

Mensaje por josele Vie Abr 11, 2008 1:34 pm

Felicitacions al/als creadors de la nova plana web. Pense que esta molt acertada la presentació i no la que hi havia avanç que amb tot el respecte del mon era un poc cutrilla, jaja!! Ens veiem el dia 30 en el sopar de final d´exercici.
josele
josele

Cantidad de envíos : 827
Edad : 40
Localización : sueca
Fecha de inscripción : 11/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 2 Empty Re: Opinions sobre la nova pàgina web

Mensaje por Esther Vie Abr 11, 2008 2:22 pm

Hombre, ja era hora que algú s'animara a escriure algo. Açò està un poc mort, no? On esteu? Esteu molt retrevalladors tots. Va, animeu-se, que la cosa es gela i hem de seguir avant. Vaaaaa, perrangos.

Besukis. Wink
Esther
Esther

Cantidad de envíos : 389
Edad : 42
Fecha de inscripción : 04/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 2 Empty Re: Opinions sobre la nova pàgina web

Mensaje por HECTOR Vie Sep 19, 2008 11:08 am

Oscar!!
perrera!!! a vore quan fiques mes "afotos"!!! que l`estiu ja ha passat!!! Very Happy
per cert on esta Paco? com es nota que no esta "estudiant" perque ja fa temps que no diu res!!!


pd: no podries cambiar el fons de pantalla? es que el gris es unpoc trist!!! afro
anim que tu pots!!! Very Happy
HECTOR
HECTOR

Cantidad de envíos : 1009
Localización : a la vora del riu mare!!!
Fecha de inscripción : 01/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 2 Empty Re: Opinions sobre la nova pàgina web

Mensaje por Ferri Vie Sep 19, 2008 2:33 pm

Ie perrera, tu que estas avorrit podries ensenyarte a fer pàgines web, en el teu temps lliure tindriem la millor pàgina del mon... que bonico es ser funcionari...
Ferri
Ferri

Cantidad de envíos : 126
Fecha de inscripción : 09/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 2 Empty Re: Opinions sobre la nova pàgina web

Mensaje por Oscaret Vie Sep 19, 2008 5:21 pm

Holaaaaaaa... Bueno xiquets ja torne a estar per ací. Ja me agafat prou vacances que la veritat m´abia deixat la plana WEB i el FÒRUM un poc de costat, pero mira, el que fa l´estiu!!jejeje.. Be pues a partir d´ara que ja tornem a la monotonia de sempre espere vore més participació per part de TOTS TOTS TOTS els fallers tant en comunicació pel fòrum com en l´aportació d´informació, fotos i demés. Se que soc repetitiu pero esque no vec moviment per NINGUNA de les parts. Be xiquets, ens vorem més per ací. Per cert, ja som 27 usuaris al fòrum i referit al color ara mirare que faig.
Oscaret
Oscaret
Admin

Cantidad de envíos : 30
Edad : 40
Localización : Sueca
Fecha de inscripción : 27/01/2008

http://www.fallavergedesales.com

Volver arriba Ir abajo

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 2 Empty Re: Opinions sobre la nova pàgina web

Mensaje por HECTOR Lun Sep 29, 2008 1:13 pm

Oscar!!!
el color de la pantalla de P.M. estic a l`oficina i estic pillant un flipe que te cagues!!! com vinga algu a demanar-me alguna cosa pot flipar!!!! bonissim!!!jajajajajaja
HECTOR
HECTOR

Cantidad de envíos : 1009
Localización : a la vora del riu mare!!!
Fecha de inscripción : 01/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 2 Empty Re: Opinions sobre la nova pàgina web

Mensaje por HECTOR Lun Sep 29, 2008 3:06 pm

gusi, gusi, gusiluz!!!!!
jajajajajaja

es broma!!! esta molt millor que avans!!!!
moltes gràcies!!!mestre!!!
HECTOR
HECTOR

Cantidad de envíos : 1009
Localización : a la vora del riu mare!!!
Fecha de inscripción : 01/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 2 Empty Re: Opinions sobre la nova pàgina web

Mensaje por MARIETA Lun Sep 29, 2008 7:23 pm

A mi tambe m´agrada este nou estil de la pagina, em fa conjunt amb els ulls.... OSEA QUE XULO
MARIETA
MARIETA

Cantidad de envíos : 514
Edad : 44
Localización : sueke
Fecha de inscripción : 25/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 2 Empty Re: Opinions sobre la nova pàgina web

Mensaje por Esther Lun Sep 29, 2008 9:34 pm

Maria, què bona. Eixe és el teu ull? Què li fas la competència a Oscar? Jajajaja. A mi també m'agrada més aixina. L'altra pareixia massa seria.
Esther
Esther

Cantidad de envíos : 389
Edad : 42
Fecha de inscripción : 04/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 2 Empty Re: Opinions sobre la nova pàgina web

Mensaje por HECTOR Mar Sep 30, 2008 1:42 pm

ehhhh!!!
que nosaltres som persones series!!!!
i de la falla no parlem!!! cheers
HECTOR
HECTOR

Cantidad de envíos : 1009
Localización : a la vora del riu mare!!!
Fecha de inscripción : 01/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 2 Empty Re: Opinions sobre la nova pàgina web

Mensaje por Rakeletes Mar Sep 30, 2008 2:24 pm

me mola molt el coloret de la pantalla de ara, esque el gris era molt serio.Ara millor

Rakeletes

Cantidad de envíos : 377
Edad : 42
Localización : sueca
Fecha de inscripción : 20/03/2008

http://fallavergedesales.blogspot.com

Volver arriba Ir abajo

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 2 Empty Re: Opinions sobre la nova pàgina web

Mensaje por Oscaret Miér Oct 01, 2008 8:40 pm

Malegre que vos agrade el canvi. Més que res posí el color tan oscur perque com en la falla "som" o volen que sigam tan serios...jejejje...
Bo xiquets que el disapte ja esta ahí i per si de cas algú no sap que ocorre este dissabte son:

AGERMANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTSSSSSSSS !!!
Oscaret
Oscaret
Admin

Cantidad de envíos : 30
Edad : 40
Localización : Sueca
Fecha de inscripción : 27/01/2008

http://www.fallavergedesales.com

Volver arriba Ir abajo

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 2 Empty Re: Opinions sobre la nova pàgina web

Mensaje por Rakeletes Lun Oct 27, 2008 10:32 pm

Oscar ,ja pots ficar les fotos de les actuals Falleres Majors .jo crec que tinc alguna sino este divendres en la reunio els les faig.ok?
Un beset

Rakeletes

Cantidad de envíos : 377
Edad : 42
Localización : sueca
Fecha de inscripción : 20/03/2008

http://fallavergedesales.blogspot.com

Volver arriba Ir abajo

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 2 Empty Re: Opinions sobre la nova pàgina web

Mensaje por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Página 2 de 4. Precedente  1, 2, 3, 4  Siguiente

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.