Falla Verge de Sales -SUECA-
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» FELICITACIONS I CEL·LEBRACIONS!!!!
Opinions sobre la nova pàgina web - Página 3 EmptyMiér Mar 10, 2010 1:34 pm por josele

» 50 ANYS FENT FALLA ININTERROMPUDAMENT, QUIN ANY.....!!!!
Opinions sobre la nova pàgina web - Página 3 EmptyMiér Mar 10, 2010 1:29 pm por josele

» Pon un titulo
Opinions sobre la nova pàgina web - Página 3 EmptyMiér Mar 10, 2010 1:26 pm por josele

» Alcoholicos conocidos
Opinions sobre la nova pàgina web - Página 3 EmptyMiér Feb 24, 2010 6:21 pm por josele

» TRIVIAL FALLER 2009-2010
Opinions sobre la nova pàgina web - Página 3 EmptyVie Feb 12, 2010 7:18 pm por josele

» PAREGUTS RAONABLES!!! O NO TANT!!!!!
Opinions sobre la nova pàgina web - Página 3 EmptyLun Ene 18, 2010 7:07 pm por josele

» Foro Rosa del Mon Faller 2009
Opinions sobre la nova pàgina web - Página 3 EmptyLun Dic 14, 2009 3:06 pm por josele

» FALLES 2010!!!!
Opinions sobre la nova pàgina web - Página 3 EmptyMar Oct 20, 2009 5:42 pm por tia Inma

» Agermanats '09
Opinions sobre la nova pàgina web - Página 3 EmptyLun Sep 14, 2009 5:25 pm por josele

Sondeo

Votacions sobre AGERMANATS

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 3 Vote_lcap50%Opinions sobre la nova pàgina web - Página 3 Vote_rcap 50% [ 11 ]
Opinions sobre la nova pàgina web - Página 3 Vote_lcap5%Opinions sobre la nova pàgina web - Página 3 Vote_rcap 5% [ 1 ]
Opinions sobre la nova pàgina web - Página 3 Vote_lcap14%Opinions sobre la nova pàgina web - Página 3 Vote_rcap 14% [ 3 ]
Opinions sobre la nova pàgina web - Página 3 Vote_lcap0%Opinions sobre la nova pàgina web - Página 3 Vote_rcap 0% [ 0 ]
Opinions sobre la nova pàgina web - Página 3 Vote_lcap9%Opinions sobre la nova pàgina web - Página 3 Vote_rcap 9% [ 2 ]
Opinions sobre la nova pàgina web - Página 3 Vote_lcap0%Opinions sobre la nova pàgina web - Página 3 Vote_rcap 0% [ 0 ]
Opinions sobre la nova pàgina web - Página 3 Vote_lcap23%Opinions sobre la nova pàgina web - Página 3 Vote_rcap 23% [ 5 ]

Votos Totales : 22

Buscar
 
 

Resultados por:
 


Rechercher Búsqueda avanzada


Opinions sobre la nova pàgina web

+11
HECTOR
amparo
Oscaret
MARIETA
CrisCampi
maretes
CENTO
Rakeletes
Natalia
voro83
pakito
15 participantes

Página 3 de 4. Precedente  1, 2, 3, 4  Siguiente

Ir abajo

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 3 Empty Re: Opinions sobre la nova pàgina web

Mensaje por Oscaret Mar Oct 28, 2008 1:38 am

Rakeletes escribió:Oscar ,ja pots ficar les fotos de les actuals Falleres Majors .jo crec que tinc alguna sino este divendres en la reunio els les faig.ok?
Un beset

Gracies Raquel. De fet vullc vinguent posar-les des-d´el dia que vaig posar la primera noticia referida a les falleres majors del any 2009, pero hi hagué un xicotet cacau perque Marta Lletí em tenia que donar un cd en fotos de les dos cosines, al final lil va donar a Arturo per a que mel donara a mi, Arturo que ni me dona el cd ni me pasa les fotos, bueno tot un lio.
Oscaret
Oscaret
Admin

Cantidad de envíos : 30
Edad : 40
Localización : Sueca
Fecha de inscripción : 27/01/2008

http://www.fallavergedesales.com

Volver arriba Ir abajo

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 3 Empty Re: Opinions sobre la nova pàgina web

Mensaje por Rakeletes Sáb Nov 01, 2008 10:15 pm

sol passar,es cosa que passa massa assovint,jo fare que t'arrive quan antes.o ho intentare almenys.jajaja
Jo tambe tinc que possar-les al blog.que encara no les he conseguit de elles per separat.

Rakeletes

Cantidad de envíos : 377
Edad : 42
Localización : sueca
Fecha de inscripción : 20/03/2008

http://fallavergedesales.blogspot.com

Volver arriba Ir abajo

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 3 Empty Pagnia web de la falla

Mensaje por josele Mar Ene 20, 2009 8:14 pm

Hola a tots els fallers i falleres de la nostra falla verge de sales, porte ja uns dies entrant en la plana web oficial de la falla i vec que no canvia res, porta molt de temps igual, no hi ha fotos, l´informacio es nula,etc... ja que disposem d´una pagina web es podria penjar cada setmana el que s´ha parlat en les reunions per a que la gent que no pot o no vol anar, puga estar informada del que pasa en la falla, potser aixi la gent al veure que hi ha moviment s´anime a ajudar un poc ara que ja comença el jaleo de les falles.
No se qui s´encarrega de mantindre la pagina en funcionament i se que potser un "angorro" el estar cada setmana renovant informacio pero pense que es deuria, pel be de tota la falla, currarseu un poc mes i que parega que hi haja vida, perque vamos......les poques fotos que hi ha estan mil i un dia.
Tambe pense que entre tots els fallers i falleres que tinguen en la seua posesio fotos de falles (que se que tots n´he tenim) deuriem anar ficantles en la pagina web, pense que es una manera de veure la falla desde diferents punts de vista, i per a que el dia que algu es trobe un poc trist puga alegrarse recordant moments fallers (a mi almenys hem funciona).
Crec que tambe es podrien penjar videos dels nostres playbacks al casal (sempre que no ens denuncien els protegonistes per drets de autor,jeje...), ja que hi ha molts que son divertits i que pense que aixi ajudariem a tindre una pagina web "viva", i sobretot.......¡¡perque encara no m´he vist en el playback de mamachicho!! jajaja.

Bueno, res mes, simplement era fer aquest comentari a vore si ara que s´arrimen les falles i ja tenim tots la ment en elles, causa efecte i entre tots pugam ajudar a fer una plana web com la falla Verge de Sales es mereix.
josele
josele

Cantidad de envíos : 827
Edad : 40
Localización : sueca
Fecha de inscripción : 11/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 3 Empty Re: Opinions sobre la nova pàgina web

Mensaje por Oscaret Mar Ene 20, 2009 10:01 pm

Hola Josele. En primer lloc t´agraïsc la col·laboració i els intents de fer anar la cosa a més.
Jo soc el que porta la plana web, i no es tant d´angorro el actualitzarla cada setmana, com tu dius,
quan me pose a cambiar cosetes d´aquesta, m´emocione al vore fotos, videos i demés i com també has
dit m´anima, pero el tema es que no disponc de recursos per a poder actualitzarla. Sols col·laboren
certes persones i escasament. Els que me tenen que passar informació, no me la passen, i si la passen
la passen fora de temps. El tema de les fotos estem igual, jo tinc fotos, pero son: unes poques generals
i la majoria meues o de la meua colla i no vuic pujarles ja que la majoria son meues, no vuic favoritismes.
Lo del tema de les reunions ja ho vaig pensar jo fa molt de temps, i al final me digueren que no, que a
ningu de fora de la falla li importa el que parlem en la nostra, inclus vaig proposar un sistema d´usuari
i password per a que sols els fallers poguerem accedir i me digueren que no. Un salut.
Oscaret
Oscaret
Admin

Cantidad de envíos : 30
Edad : 40
Localización : Sueca
Fecha de inscripción : 27/01/2008

http://www.fallavergedesales.com

Volver arriba Ir abajo

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 3 Empty Re: Opinions sobre la nova pàgina web

Mensaje por HECTOR Miér Ene 21, 2009 12:14 pm

Oscar ja parle jo amb Carlos a vore si et pot passar algunes fotos que te d`estes ultimes falles o més!!!
Josele tu el que vols es voret com a raffaela Carrà!!! golfa!!! Very Happy
HECTOR
HECTOR

Cantidad de envíos : 1009
Localización : a la vora del riu mare!!!
Fecha de inscripción : 01/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 3 Empty Re: Opinions sobre la nova pàgina web

Mensaje por josele Miér Ene 21, 2009 3:57 pm

Ok Oscaret, t´agraisc l´aclaracio sobre el tema de les reunions, jo tinc un parell de videos que te podria pasar pero no se com, hi ha un que no es veo masa be pero bueno, pot servir.
En quant a les fotos jo podria mirar el que tinc per casa que te les podria pasar, tambe puc parlar en els de la meua colla a vore si ens tiren una maneta i que segur que ho fan en molt de gust (sobretot les ties que en tal de tindre algo de protagonisme....jeje).
Ja estem en contacte.

En quant a la maricona de Hector, pos si, tens tota la rao del mon, vuyc vorem de rafaela carra, jaja.
Ja tinc algo pensat per als playbacks del casal d´anguany, ja teu dire personalment que aço te que ser en secret per a sorprendre a la falla. X cert carahuevo, crec que este disabte començarem a fer faena en el casal, podries arrimarte PERRO!!!!
josele
josele

Cantidad de envíos : 827
Edad : 40
Localización : sueca
Fecha de inscripción : 11/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 3 Empty Re: Opinions sobre la nova pàgina web

Mensaje por HECTOR Miér Ene 21, 2009 4:03 pm

jo els dissabtes tinc festa!!!jajajaja
a no ser que hi haja festa en altre lloc!!!
ara en serio ja parlare amb Gregori a vore que hi ha i si puc anar tranquil que alli estare!!! pero i tu?
HECTOR
HECTOR

Cantidad de envíos : 1009
Localización : a la vora del riu mare!!!
Fecha de inscripción : 01/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 3 Empty Re: Opinions sobre la nova pàgina web

Mensaje por josele Miér Ene 21, 2009 5:16 pm

Jo tambe anire, pero si tinc unes ganes de casal i de falla que es toca el.......!!!!
Crec que enguany es l´any que mes ganes tinc de que arrive tot el jaleo, l´any passat acabi les falles en un sabor agridolç, per culpa de horacio. tongue
josele
josele

Cantidad de envíos : 827
Edad : 40
Localización : sueca
Fecha de inscripción : 11/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 3 Empty Re: Opinions sobre la nova pàgina web

Mensaje por Maite Miér Ene 21, 2009 5:47 pm

Ni els dissabtes ni la resta de l'any, que tens mes festes que un mestre d'escola.
Au Cacau!!!!!
lol! lol! lol! lol! lol!
tongue tongue tongue
Maite
Maite

Cantidad de envíos : 698
Edad : 46
Fecha de inscripción : 14/07/2008

Volver arriba Ir abajo

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 3 Empty Re: Opinions sobre la nova pàgina web

Mensaje por Oscaret Jue Ene 22, 2009 2:38 am

A vore xiquets, hem fet una important actualització de fotos del any passat i algunes d´aquest any. Poc a poc anirem afegint-ne més. Posibles correus per enviar fotos:

Mar: Mareta44@hotmail.com
Yo: Osypat@hotmail.com.

Esperem la vostra col·laboració. En quant als videos que pogueu tindre, el ideal sería que vosaltres mateixa els pujareu al YOUTUBE i me pasareu el link. De fet, els que tenim JA pujats a la web estan fets així, els vaig pujar a un conter que tinc creat a youtube(Gratuït) i els vaig linkejar(vincular) a la nostra web. Gracies.
Oscaret
Oscaret
Admin

Cantidad de envíos : 30
Edad : 40
Localización : Sueca
Fecha de inscripción : 27/01/2008

http://www.fallavergedesales.com

Volver arriba Ir abajo

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 3 Empty Re: Opinions sobre la nova pàgina web

Mensaje por josele Vie Ene 23, 2009 1:46 am

Oscaret escribió:A vore xiquets, hem fet una important actualització de fotos del any passat i algunes d´aquest any. Poc a poc anirem afegint-ne més. Posibles correus per enviar fotos:

Mar: Mareta44@hotmail.com
Yo: Osypat@hotmail.com.

Esperem la vostra col·laboració. En quant als videos que pogueu tindre, el ideal sería que vosaltres mateixa els pujareu al YOUTUBE i me pasareu el link. De fet, els que tenim JA pujats a la web estan fets així, els vaig pujar a un conter que tinc creat a youtube(Gratuït) i els vaig linkejar(vincular) a la nostra web. Gracies.

Acabe de pujar 4 videos de falles en youtube, nose com es poden ficar en la pagina web de la falla, si tu saps com fer-ho te puc dir els noms dels videos i proves a vore si els podem colocar, un es diu Els Mamachichos de la Falla Verge de Sales, 2 videos mes titulats Falla Verge de Sales que son del dia 19 de març en l´arrivada al casal despres de l´ofrena i un altre video del final de la Festa Jove de la Falla, no tenen desperdici, jeje. alien alien alien alien jocolor
josele
josele

Cantidad de envíos : 827
Edad : 40
Localización : sueca
Fecha de inscripción : 11/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 3 Empty Re: Opinions sobre la nova pàgina web

Mensaje por Oscaret Vie Ene 23, 2009 3:06 am

Els he buscat pero en Falla Verge de Sales soles m´ixen els que vaig pujar jo No . Lo ideal sería que me pasares el link. Link: cuant tu estigues reproduint el video desde youtube, copies la URL(https://www.youtube.com/watch?v=........) i mo envies, així será més rapid i ho podré linkejar per a que ixquen a la web. Disme també el nom en que t´as registrat així podré vore tots els videos que hages pogut pujar i els trobaré rapidament. Gracies cheers crack per tota la feïna.


P.D.: Per cert estic actualitzant affraid i cambiant affraid cosetes a la WEB així es que no deixeu de visitarla. Graciessss. Laughing Laughing Laughing Laughing
Oscaret
Oscaret
Admin

Cantidad de envíos : 30
Edad : 40
Localización : Sueca
Fecha de inscripción : 27/01/2008

http://www.fallavergedesales.com

Volver arriba Ir abajo

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 3 Empty Re: Opinions sobre la nova pàgina web

Mensaje por MARIETA Vie Ene 23, 2009 11:09 am

Josele asi el unic que em lia en lo dels disfrassos eres tu Cabron!!!!!!!!! jajajajaqjaja
MARIETA
MARIETA

Cantidad de envíos : 514
Edad : 44
Localización : sueke
Fecha de inscripción : 25/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 3 Empty Re: Opinions sobre la nova pàgina web

Mensaje por HECTOR Vie Ene 23, 2009 11:35 am

es veu que esta molt avorrit!!!
perque en 2 dies ha escrit mes en el foro de la falla que en unc any!!!! Very Happy Sleep
HECTOR
HECTOR

Cantidad de envíos : 1009
Localización : a la vora del riu mare!!!
Fecha de inscripción : 01/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 3 Empty Re: Opinions sobre la nova pàgina web

Mensaje por josele Vie Ene 23, 2009 3:39 pm

Esque l´atre dia vaig descobrir que aço funcionava i me vaig animar a participar, es una bona manera d´estar en contacte amb la falla i els fallers/es.
Es com si estagueres tots els dies en la falla, bueno paregut, jaja.
Una pregunta?? Asi podem rajar a la penya o no? jeje
josele
josele

Cantidad de envíos : 827
Edad : 40
Localización : sueca
Fecha de inscripción : 11/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 3 Empty Re: Opinions sobre la nova pàgina web

Mensaje por josele Vie Ene 23, 2009 3:51 pm

Oscaret escribió:Els he buscat pero en Falla Verge de Sales soles m´ixen els que vaig pujar jo No . Lo ideal sería que me pasares el link. Link: cuant tu estigues reproduint el video desde youtube, copies la URL(https://www.youtube.com/watch?v=........) i mo envies, així será més rapid i ho podré linkejar per a que ixquen a la web. Disme també el nom en que t´as registrat així podré vore tots els videos que hages pogut pujar i els trobaré rapidament. Gracies cheers crack per tota la feïna.


P.D.: Per cert estic actualitzant affraid i cambiant affraid cosetes a la WEB així es que no deixeu de visitarla.
Graciessss. Laughing Laughing Laughing Laughing


T´acabe d´enviar els videos per correu electronic, nose si aixi te poden servir, de totes maneres jo he entrat en youtube i ficant falla verge de sales ixen tots els videos, tant els de mamachichos com el de final de la festa jove i els altres dos que son de l´aplegada al casal despres de l´ofrena.

Prova a vore si ara ixen, a mi si que m´han ixit.
josele
josele

Cantidad de envíos : 827
Edad : 40
Localización : sueca
Fecha de inscripción : 11/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 3 Empty Re: Opinions sobre la nova pàgina web

Mensaje por MARIETA Vie Ene 23, 2009 4:17 pm

jo ja els he vist!!!!!
MARIETA
MARIETA

Cantidad de envíos : 514
Edad : 44
Localización : sueke
Fecha de inscripción : 25/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 3 Empty Re: Opinions sobre la nova pàgina web

Mensaje por amparo Vie Ene 23, 2009 9:53 pm

jo també els he vist, pero es veuen molt mal.
amparo
amparo

Cantidad de envíos : 233
Fecha de inscripción : 01/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 3 Empty Re: Opinions sobre la nova pàgina web

Mensaje por josele Sáb Ene 24, 2009 3:12 am

Si es veuen mal poden ser per dos motius :
Primer i principal i casi segur que sera el motiu real, es perque el que els ha grabat anava bufat.
I segon (que tambe podria ser), perque estan grabats desde el movil.

Pero no vos preocupeu que estes falles grabare mes videos i intentarem que el camara no vaja garrofa, jaja!!
josele
josele

Cantidad de envíos : 827
Edad : 40
Localización : sueca
Fecha de inscripción : 11/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 3 Empty Re: Opinions sobre la nova pàgina web

Mensaje por amparo Sáb Ene 24, 2009 1:11 pm

ja hi ha tema per a la cavalgata. quin será? jajajajajaj no es una pregunteta del trivial, es per a vore si motive a algú i s'acosta a alguna reunió, al menys ahir vaig motivar a maite i va vindre, cubateta pa tu i cubateta pa mi, ah i en sacarina.
amparo
amparo

Cantidad de envíos : 233
Fecha de inscripción : 01/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 3 Empty Re: Opinions sobre la nova pàgina web

Mensaje por Oscaret Sáb Ene 24, 2009 6:28 pm

Hola, en resposta a lo del tema de la cavalgata, crec haber oit que eixim de CIRCUIT URBÁ, el circuit que montaren a valencia fa poc.
Oscaret
Oscaret
Admin

Cantidad de envíos : 30
Edad : 40
Localización : Sueca
Fecha de inscripción : 27/01/2008

http://www.fallavergedesales.com

Volver arriba Ir abajo

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 3 Empty Re: Opinions sobre la nova pàgina web

Mensaje por josele Dom Ene 25, 2009 7:35 pm

Che jo no m´aclarisc, pero no estava ja decidit ixir del rei leon?? Marieta nomes fas que liar al personal, eh jejeje. Que si circuit urbà que si rei leon....
No si al final ixira cada un d´una cosa, uns de lleo, atres de circuit, atres de coxe de F1, jo me pille el de azafata del circuit, com Hector i Ferri en Cheste, jajaaaa....
josele
josele

Cantidad de envíos : 827
Edad : 40
Localización : sueca
Fecha de inscripción : 11/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 3 Empty Re: Opinions sobre la nova pàgina web

Mensaje por HECTOR Lun Ene 26, 2009 11:01 am

josele escribió:Che jo no m´aclarisc, pero no estava ja decidit ixir del rei leon?? Marieta nomes fas que liar al personal, eh jejeje. Que si circuit urbà que si rei leon....
No si al final ixira cada un d´una cosa, uns de lleo, atres de circuit, atres de coxe de F1, jo me pille el de azafata del circuit, com Hector i Ferri en Cheste, jajaaaa....

Tortas!!!
El Ferri i jo, anem a treballar al Circuit no a fer d`azafates!!! una altra cosa es que els pilots ens donen o no feina!!! cosa que nosaltres no volem!!! Very Happy
HECTOR
HECTOR

Cantidad de envíos : 1009
Localización : a la vora del riu mare!!!
Fecha de inscripción : 01/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 3 Empty Re: Opinions sobre la nova pàgina web

Mensaje por Maite Lun Ene 26, 2009 11:30 am

Que els cubatetes del divendres no duien Sacarina!!!!!!!!!!!!
Maite
Maite

Cantidad de envíos : 698
Edad : 46
Fecha de inscripción : 14/07/2008

Volver arriba Ir abajo

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 3 Empty Re: Opinions sobre la nova pàgina web

Mensaje por HECTOR Lun Ene 26, 2009 1:52 pm

Maite escribió:Que els cubatetes del divendres no duien Sacarina!!!!!!!!!!!!

aixó seria perque ja no hi habia en el casal!!!pero de segur que no perdonares el fer-te uns quants gin&tonic!!!!! drunken drunken drunken drunken
HECTOR
HECTOR

Cantidad de envíos : 1009
Localización : a la vora del riu mare!!!
Fecha de inscripción : 01/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Opinions sobre la nova pàgina web - Página 3 Empty Re: Opinions sobre la nova pàgina web

Mensaje por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Página 3 de 4. Precedente  1, 2, 3, 4  Siguiente

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.