Últimos temas
Buscar
trivial faller
+11
Maite
pakito
Natalia
CrisCampi
HECTOR
Arturo
amparo
CENTO
MARIETA
Rakeletes
maretes
15 participantes
Página 11 de 23.
Página 11 de 23. • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17 ... 23
Re: trivial faller
a qui li toca fer la pregunteta eh eh, jo vullc dos bloquets de tickets, per que encertat les dos preguntetes val hectorin.
amparo- Cantidad de envíos : 233
Maite escribió:Que no es gintonic, es aigua. Ho faig pa passar inadvertida entre tant de torta i no llamar massa l'atenció.
JAJAJAJA!!!!! Que bo, aigua diu, i la llima pa donarli gustet, no? jaja, que no còla!! que se que li fiques sacarina al cubata pa que estiga mes dolçet....jeje
josele- Cantidad de envíos : 827
amparo escribió:a qui li toca fer la pregunteta eh eh, jo vullc dos bloquets de tickets, per que encertat les dos preguntetes val hectorin.
el tema dels bloquets a Arturo (que per algo es el secrtari!!) i respecte a qui li toca fer la pregunta eixa eres tu!!! vinga animat!!!
HECTOR- Cantidad de envíos : 1009
HECTOR escribió:amparo escribió:a qui li toca fer la pregunteta eh eh, jo vullc dos bloquets de tickets, per que encertat les dos preguntetes val hectorin.
el tema dels bloquets a Arturo (que per algo es el secrtari!!) i respecte a qui li toca fer la pregunta eixa eres tu!!! vinga animat!!!
De que van les preguntes?? Sobre coses de la falla? I si encerte, el premi es un bloc de tiquets?? Va pos jo tambe jugue. Una pregunta personal per a tu Hector, Ye pero tu no treballes o que???? Poca faena tindras pa estar a totes hores per asi fent la mona
Lo mal es que ficant-li sacarina entra millor i quant et dones compter ja casi ni t'aguantes dret...JAJAJAJAJA!!!!!
Maite- Cantidad de envíos : 698
Com ho saps eh, tens molta experiencia en aço del cubateo!! I jo que pensava que el tortas era el teu home, pobre de mi que ignorant he sigut. Pero ara ja t´ha calat, ja se qui du "la veu cantant" en el vostre matrimoni, JAJAJAJAJAAJA!!!!
eeeeeeehhhhhhhhhh!!!!!D'aixo res!!!!
Que ell es el meu mestre!!!!!!!!!
Apart, lo de la sacarina m'ho ensenyaren l'any passat en la falla.
jajajajaja!!!!!!!
Que ell es el meu mestre!!!!!!!!!
Apart, lo de la sacarina m'ho ensenyaren l'any passat en la falla.
jajajajaja!!!!!!!
Maite- Cantidad de envíos : 698
Maite!! ja ho diu el refrà: !qui s`ajunta amb un coixo acaba coixo i mig"!!!!
i tu t`ajuntares amb el mes coixo de tots!!!! mira que te gusta!!!!
i si Josele, el joc consisteix en fer preguntes respecte de la falla i que la gent es calfe (o no!) el cap!!
i respecte al tema dels bloquets de tickets es una historia molt llarga que algu algun dia ho explicarà!!!!
i tu t`ajuntares amb el mes coixo de tots!!!! mira que te gusta!!!!
i si Josele, el joc consisteix en fer preguntes respecte de la falla i que la gent es calfe (o no!) el cap!!
i respecte al tema dels bloquets de tickets es una historia molt llarga que algu algun dia ho explicarà!!!!
Pos entonces tens un bon mestre, jeje
Es que en estas falla el que no es figura desantona masa, JAJAJA!!
A mi lo de la sacarina, si no recorde mal, crec que m´ho ensenyares tu , si es que en el casal ho compartim tot i tot s´apega, tant lo bo com lo menos bo, jejeje.
Ale pues Hector, si la historia es molt llarga dixem-ho estar i millor ja me l´ha contes quant anem en 2 o 3 o 4 copes de més, jeje.
Es que en estas falla el que no es figura desantona masa, JAJAJA!!
A mi lo de la sacarina, si no recorde mal, crec que m´ho ensenyares tu , si es que en el casal ho compartim tot i tot s´apega, tant lo bo com lo menos bo, jejeje.
Ale pues Hector, si la historia es molt llarga dixem-ho estar i millor ja me l´ha contes quant anem en 2 o 3 o 4 copes de més, jeje.
Veo que ultimamente teneis mucho tiempo libre, y eso no es bueno, que pasa que no teneis un jefe que os vigila en las horas de oficina.
un saludo que ya estamos en fallas
pakito- Cantidad de envíos : 118
Això dic jo Pakito, ací el personal o no entra o t'ompli dos fulls del foro, eh Josele. i per cert Amparo, quan has de fer la pregunta?
pakito escribió:Veo que ultimamente teneis mucho tiempo libre, y eso no es bueno, que pasa que no teneis un jefe que os vigila en las horas de oficina.
Estem en crisis, jajaja...!! En algo ens tenim que entretindre, no? jeje
CENTO escribió:Això dic jo Pakito, ací el personal o no entra o t'ompli dos fulls del foro, eh Josele. i per cert Amparo, quan has de fer la pregunta?
Es que ahir vaig descobrir que el foro de la falla estava viu i per fi hem vaig animar a participar, es una forma d´estar un poc mes en contacte amb la gent de la falla.
A partir de ara aneu a vorem prou per asi, jeje
es que jo no tinc tan de temps lliure com vosatros, pero ahi va la pregunteta, quina colla es la unica que a guanyat algun premi al concurs de paelles de la J.L.F. i quins premis van guanyar?
el de decoracio no?
MARIETA- Cantidad de envíos : 514
pero que alguna volta hem guanyat algo?
com no li comprem res als del ricard, jo pensaba que mai ens habien donat res!!!
i en l`estat en el que estem quan arriben les votacions no te dic res!!!!
com no li comprem res als del ricard, jo pensaba que mai ens habien donat res!!!
i en l`estat en el que estem quan arriben les votacions no te dic res!!!!
ufff¡ Jo crec que ahi, encara no habria naixcut,o si?perque no ho recorde, jo creia el mateix que diu hector, que com no comprem ricard, no mos tocava.
Si algún día tenim que comprar ricard, jo no li fare el lleig, eh, que en llimeta, esta...................de lujo.i entra , no voras com de facil.
Si algún día tenim que comprar ricard, jo no li fare el lleig, eh, que en llimeta, esta...................de lujo.i entra , no voras com de facil.
D'eixe concurs Llorenç ja ens te una miqueta aburrits, jejejeje, encara que sembla sorprenent La Penya dels Borratxos va guanyar el concurs de paelles i crec que el de decoració també, es aixina Amparito?
y el del socarrat, jajajajajajajaj, eu guanyarem todo todo y todo. y no sé si la falla compraba ricard o no.
VAL FES LA PREGUNTETA, PERO QUE CONSTE QUE NO ESTA BEN ENCERTAT DEL TOT.
si no ho ha encertat correctament, encara que li correspon fer una pregunta, li correspon bloquet de tickets? :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
La nostra Fallera Major, Marta Lletí, ja va ser Infantil l'any '99, ara bé, qui vans ser la Fallera Major i els Presidents, aquest any?
l afallera major va ser Isabel Serra i Rosello, pero els presidents no ho se!! per ficar algo, Manolo Morell i d`infantil Oscar Sancho!!!
si ho he acertat mare meua!!!
si ho he acertat mare meua!!!
Página 11 de 23. • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17 ... 23
Página 11 de 23.